آریا بانو
این تیم منابع لازم برای جذب مسی را دارد
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:39:36
آریا بانو - آخرین خبر / ماسیمو موراتی، مدیرعامل سابق اینتر، مدعی شده که گروه سانینگ هولدینگ که مالکان فعلی این تیم هستند منابع لازم برای خرید لیونل مسی از بارسلونا را در اختیار دارند.
به گزارش فوتبالی، در ماه‌های اخیر و با توجه به انتصاب سرمربی و عدم نتیجه گیری بارسلونا شایعات بسیاری پیرامون احتمال جدایی لیونل مسی از این تیم اسپانیایی به گوش رسیده است. در حالی که موراتی نتوانست در سال‌های ابتدایی زندگی حرفه‌ای مسی این بازیکن را برای پیوستن به اینتر ترغیب کند اما حالا باور دارند که مالکان جدید باشگاه توانایی انجام این انتقال رویایی را دارند.
او در گفتگو با کوتیدیانو اسپرتیوو اظهار داشت: " من حالا فقط یک هوادار ساده اینتر هستم بنابراین اطلاعی از داخل باشگاه ندارم. با این حال باید بگویم که می‌دانم سانینگ تمام منابع لازم برای آوردن مسی به میلان را در اختیار دارد. آنها چه از نظر منابع مالی و چه از نظر رقابتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. "
مطرح شدن این صحبت‌ها از سوی موراتی باعث شده که در روز دیدار حساس بارسلونا برابر بایرن مونیخ، بار دیگر احتمال جدایی مسی و پیوستن او به اینتر مطرح شود. پیش از این خرید خانه در میلان توسط پدر مسی باعث شده بود که احتمال حضور او در سری آ بیش از پیش قوت بگیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/378760/این-تیم-منابع-لازم-برای-جذب-مسی-را-دارد
بستن   چاپ