آریا بانو
تب داغ تبریز
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:39:34
آریا بانو - آخرین خبر / در جدال تیم های تبریزی، تراکتور در ورزشگاه یادگار امام میزبان ماشین سازی خواهد بود. 
به گزارش فوتبالی، دربی تبریز این بار حساس تر از هر زمانی برگزار خواهد شد. جایی که تراکتور به دنبال نایب قهرمان و کسب سهمیه آسیایی است و ماشین سازی در خطر سقوط قرار دارد؛ سبز و قرمز های آذربایجان نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارند و این بار هر کدام به خاطر وضعیت خود در جدول‌ خواهند جنگید. 
خط حمله بی زهر تی تی ها: در تب و تاب هفته‌های پایانی لیگ که تیم‌ها در بالای جدول برای سهمیه آسیایی و در انتهای جدول برای بقا می‌جنگند، شاگردان ساکت الهامی با سه تساوی متوالی گام‌های لرزانی در کورس رقابت با دیگر مدعیان بر داشتند؛ عجیب‌ آن‌که رکورد گل نزدن مهاجمان تراکتور ، حسابی طولانی شده و آن‌ها حدود 927 دقیقه در امر گلزنی ناموفق بوده‌اند؛ در واقع باید گفت اگر بازیکنان خط میانی تراکتور چون احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، اکبر ایمانی و رضا اسدی جور مهاجمان این تیم را نمی‌کشیدند اکنون تراکتور اصلا شانسی برای آسیایی شدن هم نداشت.
چهره ویژه: شاهین ثاقبی. بازیکن شمالی ماشین سازی که طی دوره حضور قرضی در تراکتور نمایش درخشانی از خود در این تیم به جا گذاشته بود، بعد از تجربه حضور در تیم‌های سپاهان و پیکان اکنون بار دیگر مقابل سرخ‌های تبریزی قرار خواهد گرفت و انگیزه بالایی برای درخشش در این بازی خواهد داشت. 
محرومان: شاهین توکلی و هومن افاضلی از ماشین سازی محرومان این دیدار هستند. 
نتیجه بازی هفته گذشته: تراکتور مقابل تیم قعر جدولی شاهین به مساوی بدون گل دست یافت و بازی ماشین سازی و پارس جنوبی 1_1 مساوی شد. 
نتیجه بازی رفت: ماشین سازی در بازی رفت با دو گل شاهین توکلی و احمد زنده روح مقابل تراکتور به پیروزی رسید. 
وضعیت در جدول‌: تراکتور با 47 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و ماشین سازی با 28 امتیاز، سیزدهم است. 
*شنبه 25 مرداد 1399
تراکتور – ماشین سازی ساعت 20:45
داور: حمید حاج ملک 
کمک ها: محمدرضا منصوری – مهدی عالیقدر

http://www.banounews.ir/fa/News/378758/تب-داغ-تبریز
بستن   چاپ