آریا بانو
فصلی که مجیدی دوستش دارد
جمعه 24 مرداد 1399 - 16:44:43
آریا بانو - ورزش 3 / فرهاد مجیدی این روزها مصمم تر از قبل در تمرینات تیمش حضور پیدا میکند.
 بعد از توقف استقلال مقابل سایپا بود که فرهاد مجیدی در پیامی که با مضمون «خطاب به حاشیه سازان» منتشر شده بود، اعلام کرد که «برایم مهم نیست چه می‌گویید. خودتان را خسته نکنید، هم سهمیه می‌گیرم، هم جام حذفی را و هم در آسیا صعود می‌کنم. تسلیم نمی‌شوم و تلاشم را دو برابر خواهم کرد.»
پس از این بیانیه، استقلال با مجیدی در 7 دیدار، صاحب 4 پیروزی و 3 تساوی شد و حالا تا تحقق گام اول وعده هایش، حداکثر به کسب 3 امتیاز از 2 دیدار باقیمانده در لیگ برتر نیاز دارد تا سهمیه فصل بعد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را رزرو کند.
دو دیدار از این 7 دیدار استقلال در آبادان و شهر جم در استان بوشهر برگزار شد که استقلال در اوج گرمای تیر و مرداد ماه توانست با دست پر از این شهرها بازگردد. تیم مجیدی در دیداری که می شود گفت یکطرفه بود، نتوانست از سد تراکتورسازی بگذرد و موقعیت های این تیم به گل تبدیل نشد.
استقلال با مجیدی ظرف 10 روز توانست دو بار از سد سپاهان بگذرد و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود. آنها در مشهد و در دیداری سخت و دشوار، مقابل شهرخودرو در آخرین ثانیه ها تا مرز پیروزی پیش رفتند ولی بی دقتی قایدی باعث شد استقلال آن دیدار را برنده نشود. 

آریا بانو

به هر حال این روزها چشم هواداران استقلال به عملکرد فرهاد در بازی های پیش رو است. بخصوص دیدار نیمه نهایی جام حذفی در مقابل پرسپولیس. به جرأت می توان گفت نتیجه دو دیدار باقیمانده لیگ برتر ارزش چندانی برای هواداران استقلال ندارد و آنها تنها قهرمانی جام حذفی را از مجیدی می خواهند که او برای رسیدن به این مهم، باید از سد حرف سنتی آبی ها بگذرد.
مجیدی که در طول دوران بازیگریش همواره برای استقلال گل زده و اوج درخشش او در شهرآوردها مقابل پرسپولیس بوده، حالا یک آزمون سخت را در پیش روی دارد. این روزها، تمام افکار فرهاد معطوف به دیدار نیمه نهایی جام حذفی است و شاید به همین دلیل، در دیدار مقابل پیکان و شاهین به ستاره های تیمش استراحت بدهد چرا که خوب می داند پیروزی در دربی و قهرمانی در جام حذفی چه معنای عجیب و غریبی برای هواداران استقلال دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/378729/فصلی-که-مجیدی-دوستش-دارد
بستن   چاپ