آریا بانو
دو سریال رادیویی ویژه محرم تولید می‌شود
جمعه 24 مرداد 1399 - 15:57:19
آریا بانو - مهر / حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو نمایش با اشاره به ویژه برنامه‌ها و نمایش‌های رادیویی که برای ایام محرم به تولید رسیده است گفت: 2 نمایش رادیویی ویژه در 28 قسمت تهیه شده است. اولی «قصه واقعه» نام دارد که اثری تاریخی است و از زاویه‌ای جدید به اتفاقات عاشورای سال 61 هجری قمری نگاه می‌کند.
وی اضافه کرد: این نمایش رادیویی در واقع از زاویه شخصیت‌های واقعه کربلا، این واقعه را بررسی می‌کند. این اثر اپیزودهای مختلفی دارد که کارگردانی آن را رامین پورایمان و نویسندگی و تهیه کنندگی آن را بابک صفی‌خانی بر عهده دارد.
افتخاری یادآور شد: این سریال رادیویی حدود 40 بازیگر دارد و اثری پُر پرسوناژ است که به سفارش رادیو معارف تولید شده است.
وی همچنین به تولید اثر دیگری در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو اشاره و عنوان کرد: نمایش دیگری با نام «سریر» به سفارش رادیو جوان تولید می‌شود که آن هم در 28 قسمت ساخته شده و پخش هر قسمت آن 15 دقیقه زمان می‌برد. قصه این نمایش رادیویی درباره مداحی است و عده‌ای جوان که می‌خواهند تحولی در اشعار مداحی داشته باشند.
مدیر رادیو نمایش درباره برنامه‌ها و آثار این شبکه رادیویی در ایام محرم گفت: همچون سال گذشته از پنجم تا 12 محرم برنامه «تکیه» را در نوبت پخش داریم.
وی در پایان اعلام کرد: مجموعه مستندی داریم که درباره مقتل خوانان است و در 14 قسمت به 14 مقتل خوان می‌پردازیم. همچنین قرار است کوروش زارعی و مرشد محسن میرزاعلی مقتلی را برای ظهر عاشورا اجرا کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/378693/دو-سریال-رادیویی-ویژه-محرم-تولید-می‌شود
بستن   چاپ