آریا بانو
شان پن جلسه فیلمنامه‌خوانی برای مقابله با کرونا برگزار می‌کند
جمعه 24 مرداد 1399 - 15:57:17
آریا بانو - مهر / شان پن به زودی در ادامه تلاش‌های خود برای مقابله با کووید -19 مجری یک جلسه فیلمنامه‌خوانی مجازی پرستاره از فیلم کلاسیک سال 1982 خود یعنی «اوقات خوش در ریجمونت های» خواهد بود.
از جمله چهره‌های شناخته‌شده‌ای که در این فیلمنامه‌خوانی شرکت می‌کنند می‌توان از جنیفر انیستون، شایا لباف، متیو مک‌کانهی، جولیا رابرتس، مورگان فریمن، هنری گولدینگ و دین کوک نام برد. قرار است طی هفته آینده نام‌های دیگری هم به این گروه اضافه شود.
این رخداد مجازی زنده روز بیستم آگوست از فیس‌بوک لایو و تیک‌تاک پخش می‌شود. منافع کسب شده از این برنامه صرف کمک به سازمان غیرانتفاعی CORE متعلق به شان پن می‌شود که هدف آن فراهم کردن کمک اورژانسی در مقابله با کووید -19 است. همچنین بخشی از منافع به گروه اصلاحات سیستم عدالت جنایی «ریفورم الاینس» می‌رسد.
ایمی هکرلینگ کارگردان فیلم «اوقات خوش» و کمرون کرو فیلمنامه‌نویس آن هم در جلسه حضور خواهند داشت تا مهمانان و هدف فیلمنامه‌خوانی را معرفی کنند.
پن قرار نیست در این جلسه دوباره نقش شخصیت خودش یعنی جف اسپیکولی را ایفا کند. شخصیت‌های بازیگران قرار است در شب رخداد معرفی شوند.
پن که موسس CORE هم بوده در بیانیه‌ای گفت: من همیشه طرفدار لبخند زدن هستم. بنابراین جمع شدن مجازی برای شبی از خنده با چنین تعداد زیادی از افراد با استعداد که در عین حال باعث کمک‌رسانی بسیار مورد نیاز به CORE برای ادامه کار حیاتی ما در آن می‌شود، چیزی است که حمایت کامل من را دارد.
کرو هم بیان کرد: شان از همان روز اول به ما جادو داد و هنوز هم آن جادو را به دنیا می‌دهد. خیلی هیجان‌زده هستیم که بخشی از برداشت 2020 از این فیلم باشیم. از بازیگران و از شان تشکر می‌کنم که همیشه حامی بهترین چیزها در زندگی یعنی عشق و خلاقیت بوده‌اند.
«اوقات خوش در ریجمونت های» در ژانر کمدی درباره تعدادی نوجوان به کارگردانی امی هکرلینگ و به نویسندگی کامرون کرو با اقتباس از کتابی به همین نام که سال 1981 منتشر شد، ساخته شده است. جنیفر جیسن لی، جاج رینهولد، فوبه کیتس، برایان بکر، رابرت رومانوس، ری والستن و نیکلاس کیج بازیگران این فیلم هستند. این نخستین تجربه بازی نیکلاس کیج در یک فیلم سینمایی بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/378690/شان-پن-جلسه-فیلمنامه‌خوانی-برای-مقابله-با-کرونا-برگزار-می‌کند
بستن   چاپ