آریا بانو
بهترین نکات تهیه سالاد ماکارونی خانگی با طعمی بی نظیر
جمعه 24 مرداد 1399 - 15:01:57
آریا بانو - نمناک / سالاد ماکارونی طرز تهیه آسانی دارد و این سالاد را به روش های مختلفی با مواد اولیه متفاوت تهیه می کنند و هر کس بسته به سلیقه خود موادی را اضافه و کم می کند .برای اینکه بتوانید این پیش غذای خوشمزه را تهیه کنید باید نکات تهیه سالاد ماکارونی را به خوبی بدانید.
ترفندهای تهیه سالاد ماکارونی خانگی :
از ماکارونی که دارای شکل، اندازه و فرم خوبی است استفاده کنید.
وقتی سس را به سالاد ماکارونی اضافه میکنید به دلیل اینکه ماکارونی ها رطوبت را به سرعت جذب می کند بعد از انتقال آن به یخچال سالاد خشک می شود برای جلوگیری از خشک شدن سالاد ماکارونی مقداری آب مرغ اضافه کنید.
اضافه کردن سس به ماکارونی قبل از انتقال ماکارونی به یخچال توصیه می شود چون وقتی ماکارونی داغ است به خوبی سس را جذب می کند.
اگر در تهیه سالاد ماکارونی از مرغ استفاده میکنید برای اینکه سالاد خوشمزه تر شود مرغ را با استاک و هویج و کرفس بپزید و با آب خالی نپزید.
اگر فرصت چندانی برای تهیه سالاد ماکارونی نداشتید می توانید به جای مرغ از کالباس استفاده کنید.
می توانید برخی مواد را به سلیقه خود جابه جا کنید به عنوان مثال اگر سالاد ماکارونی شیرین نمی پسندید می توانید از قارچ بجای هویج استفاده کنید.
از نخود فرنگی به دلیل خاصیت فراوان و مزه خاصی که به غذا می دهد استفاده کنید.
در مصرف سس مایونز به دلیل داشتن کالری بالا دقت زیادی کنید تا از این طعم دهنده زیاد استفاده نکنید که باعث چاقی شما می شود.
به جای سس مایونز به دلیل داشتن کالری بالا می توانید از روغن زیتون و یا مخلوط ماست و آبلیمو استفاده کنید.
اگر مواد اولیه این سالاد را به طور کامل تهیه کنید این سالاد به تنهایی یک وعده غذایی کامل است و بسیار مقوی می باشد.
ترفند ساده خوشمزه شدن سالاد ماکارونی:
اگر می خواهید سالاد ماکارونی به سادگی خوشمزه شود باید صبر خود را برای میل کردن این غذا خوشمزه افرایش دهید چون هر چقدر بیشتر در یخچال بماند مواد آن به خوبی مخلوط می شوند و طعم و مزه سالاد بی نظیر می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/378649/بهترین-نکات-تهیه-سالاد-ماکارونی-خانگی-با-طعمی-بی-نظیر
بستن   چاپ