آریا بانو
شیری: بی‌انگیزه نیستیم
جمعه 24 مرداد 1399 - 13:49:51
آریا بانو - ایرنا / مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این قهرمانی چهارم خیلی مزه بیشتری داشت و با کسب این قهرمانی دست نیافتنی‌تر شدیم.
مهدی شیری یکی از بازیکنان با ثبات پرسپولیس در نیم فصل دوم بود که توانست همراه این تیم چهارمین مقام قهرمانی خود را کسب کند.
این بازیکن در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ، بی‌انگیزگی بازیکنان در ادامه فصل و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.
ابتدا در مورد جشن قهرمانی صحبت کن. به نظر می‌رسید این قهرمانی برای تو خیلی شیرین بود؟
درست است. توانستیم پس از پشت سر گذاشتن فصلی سخت مقتدرانه‌ترین قهرمانی را کسب کنیم که خیلی لذت‌بخش بود.
اما این جشن قهرمانی هم با پیروزی برگزار نشد. دلیلش چه بود؟
متاسفانه این اتفاق رخ نداد. همه تلاشمان را کردیم تا با برد این جشن را برگزار کنیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد. به طور حتم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران خواهیم کرد.
اما کادر فنی نگران بی‌انگیزگی بازیکنان در مسابقات پیش رو است. آیا این موضوع عامل شکست برابر ذوب‌آهن بود؟
بی‌انگیزه نیستیم. در بازی با ذوب‌آهن هم تمام تلاشمان را کردیم تا با سه امتیاز به استقبال جشن قهرمانی برویم که این اتفاق با بدشانسی رخ نداد. به طور حتم اما تا آخر فصل با انگیزه کار را پیش می‌بریم تا با بهترین نتایج ممکن فصل را به اتمام برسانیم.
چه برنامه‌ای برای جام حذفی دارید؟
بازی به بازی پیش می‌رویم. هنوز ابتدا به بازی با گل‌گهر و کسب 3 امتیاز در آن دیدار فکر می‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم تا به بهترین شکل ممکن فصل را به اتمام برسانیم. به طور حتم جام حذفی هم یکی از اهداف ما است.
این چهارمین قهرمانی تو با پرسپولیس بود. برای تو کدام اتفاق قهرمانی شیرین‌تر بود؟
به طور حتم پوکر قهرمانی اتفاقی است که هر کسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند. این قهرمانی برای من مزه دیگری داشت چرا که دست نیافتنی‌تر شدیم.
بعد از جدایی برانکو خیلی‌ها معتقد بودند که دیگر دوره قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسیده است.
دیدید که این موفقیت‌ها ادامه پیدا کرد. ما تمرکزمان را حفظ کردیم و بازی به بازی جلو رفتیم. برانکو و کالدرون خیلی برای موفقیت تیم زحمت کشیدند. بعد از جدایی آنها هم حضور یحیی گل‌محمدی بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس بود و همه این‌ها منجر شد تا اختلاف 16 امتیازی نسبت به سایر تیم‌ها قهرمانی مقتدرانه‌ای را تجربه کنیم.
خوشحالی‌های تو هم در جشن قهرمانی در نوع خود جالب بود.
پوکر قهرمانی کار چندان آسانی نیست و خوشحال بودیم که به اولین هدفمان رسیدیم و توانستیم هواداران را خواشحال کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/378600/شیری--بی‌انگیزه-نیستیم
بستن   چاپ