آریا بانو
فرصت دوباره برای دیاباته
جمعه 24 مرداد 1399 - 11:27:47
آریا بانو - ایلنا / باید دید شیخ دیاباته سرانجام در این فصل دربی تهران را تجربه می‌کند یا غیبت اش در دربی‌ها به 3 بازی خواهد رسید!
شیخ دیاباته که به دلیل مصدومیت هردو دربی رفت‌وبرگشت مقابل پرسپولیس را ازدست‌داده بود، به همین دلیل یعنی آسیب‌دیدگی در هر 3 بازی قبلی استقلال درجام حذفی هم غایب بود. با قرعه‌کشی انجام‌شده حالا هم‌زمان این فرصت در اختیار مهاجم مالیایی قرار می‌گیرد تا برای اولیم بار در جام حذفی و دربی برای آبی پوشان به میدان برود.
در تاریخ دربی‌ها برخلاف پرسپولیس که خارجی‌های مثل‌عیسی ترائوره، ایمون زائد،جری بنگستون و بشار رسن برایش گلزنی کرده‌اند، هیچ‌کدام از ستاره‌های خارجی استقلال از فابیو جان واریو،جی لوید ساموئل گرفته تا سرور جباروف و مامه باباتیام موفق به گلزنی در شهرآورد نشده‌اند. طلسمی که آبی پوشان خیلی امیدوار بودند امسال توسط شیخ دیاباته شکسته شود، اما مصدومیت تکراری او در دربی رفت‌وبرگشت این فرصت را از ستاره مالیایی گرفت.
حالا که قرعه در جام حذفی دوباره استقلال و پرسپولیس را به هم رسانده باید دید شیخ دیاباته سرانجام در این فصل دربی تهران را تجربه می‌کند یا غیبت اش در دربی‌ها به 3 بازی خواهد رسید! شیخ که به خاطر از دست دادن دربی‌های قبلی خیلی ناراحت بود برای این دیدار فرصت بزرگی خواهد داشت تا به قول خودش لطف هواداران استقلال را جبران کند. فرهاد مجیدی هم برای بردن این دربی سخت و حساس به شماره 7 نیاز اساسی دارد. 

http://www.banounews.ir/fa/News/378513/فرصت-دوباره-برای-دیاباته
بستن   چاپ