آریا بانو
کمک‌داور گل را تقدیم حریف کرد
سه شنبه 21 مرداد 1399 - 00:47:38
آریا بانو - تسنیم / مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تمام سعی و تلاشمان را کردیم اما متأسفانه نتیجه باب میل ما رقم نخورد و انگیزه دادن به تیمی که از نظر شرایط مالی مشکلات زیادی دارد خیلی سخت است
حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: بابت شکست مقابل گل‌گهر باید از هواداران خوب نفت مسجد سلیمان عذرخواهی کنم. تمام سعی و تلاشمان را کردیم اما متأسفانه نتیجه باب میل ما رقم نخورد و انگیزه دادن به تیمی که از نظر شرایط مالی مشکلات زیادی دارد خیلی سخت است و باید بتوانید به بازیکن فوتبال انگیزه بدهید که بتواند خودش را ریکاوری کند.
وی در ادامه گفت: بازی با فولاد خوزستان تقریباً چهار روز پیش بود، تیم گل‌گهر ده روز استراحت کرد، ما از گرمای اهواز وارد این بازی شدیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و دو بر یک جلو بودم ولی متأسفانه با توجه به گرما و فاصله کمی که از بازی با فولاد داشتیم بدن‌ها تحلیل رفت و گل سوم گل‌گهر قطعاً آفساید بود و کمک‌داور کاملا اشتباه کرد و گل را تقدیم تیم گل‌گهر کرد. ما شرمنده هواداران شدیم و انشاءالله در بازی‌های بعد جبران کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/376115/کمک‌داور-گل-را-تقدیم-حریف-کرد
بستن   چاپ