آریا بانو
کلین‌شیت دشوار است!
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 23:15:48
آریا بانو - ورزش 3 / توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن کار تیمش برابر آتالاانتا را دشوار توصیف کرد.
 آتالانتا در 38 بازی سری آ در 98 گل به ثمر رسانده و در این فصل فقط در دو بازی در گلزنی ناکام ماندند. این روال در لیگ قهرمانان اروپا نیز ادامه یافته و آتالانتا در هفت بازی 16 بار دروازه رقبا را گشوده است. حالا و پیش از دیدار حساس این تیم ایتالیایی مقابل پاری سن ژرمن، توماس توخل کلین شیت مقابل آتالانتا را کاری سختی می داند.
توماس توخل گفت: خوب دفاع کردن مقابل آتالانتا بسیار مهم خواهد بود. آنها سبک کاملا خاص و بی نظیری داشته، با تمام بازیکنان خود حمله می کنند و تمام مدت به جلو حرکت می کنند و همه مناطق زمین را تحت پرس قرار می دهند. شماره آنها 10 آتتالانتا یعنی پاکو گومز همیشه در پرسه زدن است و سعی می کند در فضاهای کوچک با دیگر بازیکنان کارهای ترکیبی انجام دهد. آتالانتا با وینگرهای تهاجمی حمله کرده و علاقمند به ارسال است، اما می تواند از راه دور نیز ضرباتی به سمت دروازه حریف شلیک کند.
همه این موارد بدان معناست که ما باید در دفاع بسیار متمرکز ظاهر شده و سعی کنیم دروازه مان را بسته نگه داریم، اما می دانیم که ثبت کلین شیت برابر آتالانتا بسیار دشوار خواهد بود. کیلور ناواس می تواند مرد کلیدی این دیدار باشد ، زیرا او همیشه آرام بوده و تجربه زیادی در این رقابت ها دارد. او می تواند با مدافعان در ارتباط بوده و شرایط را آرام کند."

http://www.banounews.ir/fa/News/376079/کلین‌شیت-دشوار-است!
بستن   چاپ