آریا بانو
نویسنده و بازیگران «ستایش»: قصه سریال، کشش ساخت یک فصل دیگر را ندارد
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 20:37:06
آریا بانو - فیلم نیوز / «ستایش» جزو سریال‌هایی که در چند فصل روی آنتن رفت و بعد از پایان فصل سوم، گمانه زنی‌ها درباره احتمال ساخته شدن سری چهارم به گوش رسید. حالا اما بازیگران این سریال می‌گویند دلیلی برای ادامه ساخت آن وجود ندارد.
داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس، چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی خبر عدم تمایل سعید مطلبی نویسنده «ستایش»‌ برای ادامه دادن این سریال را رسانه‌ای کرد: سعید مطلبی دیگر نمی‌نویسد، اما اگر هم تصمیم به نوشتن بگیرد من حتما حضور خواهم داشت.
سعید سلطانی کارگردان سریال هم سال پیش از پایان آن خبر داده بود: تا جایی که من به عنوان کارگردان می‌دانم قرار است این سریال با فصل سوم خاتمه یابد، اما به هر حال من نویسنده این چندگانه نیستم و به همین دلیل هم نمی‌توانم با قاطعیت ساخت سریال «ستایش» را تمام شده بدانم.
داریوش ارجمند می‌گوید قصه سریال «ستایش» تمام شده اما اگر منظر جدیدی پیدا شود دوست دارد در آن بازی کند.
مهدی سلوکی هم اخیرا در مصاحبه‌ای درباره امکان ساخت فصل چهارم سریال «ستایش» گفته: قصه «ستایش» دیگر کشش ساخت یک فصل دیگر را ندارد چرا که تکلیف همه شخصیت‌ها مشخص شده ولی مردم چون خیلی «ستایش» را دوست داشتند باز هم علاقه دارند که ادامه پیدا کند.
سیما تیرانداز هم نظری مشابه دارد. او اخیرا گفته است: اتفاقا به شوخی سرصحنه می‌گفتیم در فصل چهار، انیس فیزیوتراپی می‌رود و دیگر راه می‌رود. به نظر من داستان کاراکترها تمام شده و اگر قصه‌ای هم بخواهد ادامه پیدا کند درباره فرزندان شخصیت‌ها باید باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/375910/نویسنده-و-بازیگران-«ستایش»--قصه-سریال،-کشش-ساخت-یک-فصل-دیگر-را-ندارد
بستن   چاپ