آریا بانو
اپل واچ فرهاد مجیدی و مشاوره گرفتن از مربی طرفدار پرسپولیس!
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 19:33:39
آریا بانو - ایران ورزشی / آیا سرمربی استقلال از یک سرمربی سرشناس که پرسپولیسی است مشاوره می‌گیرد؟
روزنامه ایران‌ورزشی در شماره امروزش به موضوع مهمی اشاره کرده است. اینکه طبق قوانین لیگ برتر، اعضای کادرفنی تیمها اجازه ندارند که از طریق موبایل، تبلت یا هر وسیله الکترونیکی دیگری با آنالیزورهای خود روی سکوها در ارتباط باشند منتهی انگار فرهاد مجیدی این مساله را نادیده گرفته و از طریق اپل واچ خود و اطلاعات مورد نیاز خود را از فردی خارج از کادرفنی دریافت می‌کند.
ایران‌ورزشی در ادامه گزارشش بدون اسم بردن از این فرد نوشته که این مربی در نیم فصل اول در لیگ برتر تیمداری می‌کرد و حتی زمزمه اضافه شدن او به کادر فنی استقلال هم مطرح شده بود اما چون سبقه پرسپولیسی بودن دارد به کادر استقلال اضافه نشده است.
به نظر می‌رسد این روزنامه کدهای فراز کمالوند را داده است. یک مربی که در نیم فصل اول هدایت پارس جنوبی را به عهده داشت و چندی پیش بود که خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام کرد فرهاد مجیدی به دنبال اضافه کردن او به کادر فنی تیمش تا قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی است منتهی کمالوند در گفتگویی که با سایت طرفداری داشت این مساله را تکذیب کرد.
علیرغم این تکذیب، اما بر اساس شنیده‌ها کمالوند به صورت غیررسمی با استقلال همکاری می‌کند و به مجیدی مشاوره می‌دهد. کمالوند هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی از فرهاد مجیدی حمایت کرد و گفت او به مانند دوران بازیگری، باهوش عمل می‌کند و با مربیان خارجی متعددی کار کرده است. او در صحبتهایش به باشگاه استقلال پیشنهاد داد که از فرهاد مجیدی به عنوان سرمایه‌شان حمایت کنند و عملکرد این مربی در استقلال را مثبت ارزیابی کرد.
حالا باید دید برای فصل آینده که استقلال و پرسپولیس امکان استفاده از مربی خارجی ندارند، آیا ممکن است کمالوند به کادر فنی استقلال اضافه شود یا او ترجیح می‌دهد به جای کار در استقلال، پیشنهادهای سرمربیگری‌اش را بررسی کند. البته فراز کمالوند که سابقه سرمربیگری تیمهایی چون شیرین فراز کرمانشاه، تراکتور، پاس همدان، شهرداری تبریز، گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم بوده است.
البته نکته عجیب این است که فراز کمالوند یک پرسپولیسی دو آتشه است که یک بار روی آنتن زنده برنامه نود حدود هشت نه سال پیش، به عادل فردوسی پور در ماجرای اس ام اس های طرفداران تراکتور به برنامه نود گفته بود:« شما قبول دارید که سالها پیش با بنده در روزنامه ابرار ورزشی همکار بودید. من و شما یادمان هست که آن زمان شما به شدت طرفدار پرسپولیس بودید و من هم پرسپولیسی بودم.» اظهارنظری که فردوسی پور را شوکه کرد. البته فراز کمالوند از اینکه طرفدار پرسپولیس بودنش را ابراز کند ابایی ندارد. کمالوند آبان 93 زمانی که سرمربی گسترش فولاد تبریز بوده در مورد اینکه گفته بود عاشق پرسپولیس است و حالا که مقابل این تیم قرار گرفته چگونه بازی خواهد کرد، گفت: «من نگفتم عاشق پرسپولیس هستم. در هر تیمی که کار کنم عاشق آن تیم هستم اما به هر حال بر هر کسی از کودکی علاقه‌‌ای وجود داشته که یا استقلالی بوده و یا پرسپولیسی که در مورد من این موضوع وجود داشته است. اما مطمئن باشید این مسئله تأثیری در عملکرد نخواهد داشت.»

http://www.banounews.ir/fa/News/375871/اپل-واچ-فرهاد-مجیدی-و-مشاوره-گرفتن-از-مربی-طرفدار-پرسپولیس!
بستن   چاپ