آریا بانو
وزیر کشور: جوان‌گرایی و بکارگیری زنان در انتصاب مدیران مدنظر قرار گیرد
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 11:20:43
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- وزیر کشور با تاکید بر اهمیت دو مقوله جوانگرایی و استفاده از زنان در سمت‌های مدیریتی، میانگین سنی فرمانداران را 40 تا 42 سال و بخشداران را 30 تا 35 سال ارزیابی کرد و افزود: 16 زن معاون استانداران کشور هستند که 2 برابر زمان قبل است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در نشست با مجمع سازمان‌های مردم نهاد و جوانان در محل این وزارتخانه، با بیان اینکه سیستم استخدامی براساس قوانین است و جذب در دست مدیران نیست، بر اهمیت دو مقوله جوانگرایی و استفاده از زنان تاکید کرد و گفت: در تعیین مدیران دو مقوله کاهش سن مدیران و استفاده از زنان باید مدنظر قرار گیرد.
وزیر کشور، میانگین سن فرمانداران را 40 تا 42 و بخشداران را 30 تا 35 ارزیابی کرد و افزود: 16 زن معاون استانداران کشور هستند که 2 برابر زمان قبل از ما است.
امام راحل بیشترین اعتماد را به جوانان داشتند
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) به جوانان بیشترین اعتماد را کردند و در همه امور از جوانان بهره بردند.
وزیر کشور اضافه کرد: جریان تحول، رشد و توسعه را باید با استفاده از نیروهای جوان شناسایی کنید و در جهت تقویت جمهوری اسلامی و ایجاد یک شرایط خوب برای زندگی، بهره ببرید.
رحمانی فضلی همچنین در پایان این نشست و در جمع خبرنگاران، مشارکت جوانان در همه عرصه‌ها را مقوم امنیت کشور دانست و گفت: هر چقدر بتوانیم از جوانان در زمینه‌های مختلف بیشتر بهره ببریم و آنان را بیشتر مشارکت دهیم، در تقویت امنیت ملی موفق تر خواهیم بود.
وزیر کشور افزود: جوانان با مشارکت خود توانستند در امنیت بخشی مناطق کشور کمک کنند و باید از افکار و اندیشه‌های عالی در کنار قدرت ریسک پذیری جوانان بهره ببریم.
رحمانی فضلی ادامه داد: سمن‌های جوانان یک جایگاه حقوقی در سطح ملی پیدا کرده است و آنان می‌توانند در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها موفق باشند. دولت زمینه‌سازی این تأثیرگذاری رافراهم کرده است و این سازمان‌های مردم‌نهاد هستند که باید تلاش خود را برای رسیدن به اهداف عالی خود انجام دهند.
ادامه دارد...
برچسب‌ها
وزارت کشور سازمان های مردم نهاد عبدالرضا رحمانی فضلی

http://www.banounews.ir/fa/News/375509/وزیر-کشور--جوان‌گرایی-و-بکارگیری-زنان-در-انتصاب-مدیران-مدنظر-قرار-گیرد
بستن   چاپ