آریا بانو
شرایط سپاهان خیلی بهتر از استقلال است
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 00:40:23
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی جام حذفی بین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان توضیحاتی ارائه کرد.
سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: تیم‌های بزرگ فوتبال ایران فردا به مصاف یکدیگر می‌روند و همین موضوع به جذابیت این بازی می‌افزاید. همچنین این 2 تیم فوتبال برای کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت می‌کنند. البته بازی‌های جام حذفی با مسابقات لیگ برتر فرق می‌کند و یک اشتباه باعث حذف یک تیم از گردونه رقابت‌ها می‌شود. به هر حال هر تیمی که از موقعیت‌های گلزنی بهتر استفاده کند و آرامش روحی و روانی داشته باشد به طور حتم می‌تواند در بازی جام حذفی پیروز شود.
بازیکن سابق سپاهان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی استقلال و سپاهان گفت: به نظرم شرایط سپاهان نسبت به تیم استقلال در بازی جام حذفی بهتر است، چون چند بازیکن موثر استقلال مصدوم هستند و نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند.
وظیفه خود دانستم در تمرینات سپاهان حضور یابم 
سید صالحی درباره حضورش در تمرینات سپاهان گفت: من مدیون تیم سپاهان هستم و چندین سال در این تیم بازی می‌کردم به همین علت وظیفه خود دانستم که در تمرینات این تیم حضور یابم و با بازیکنان صحبت کنم. علاوه بر این بازیکنان سپاهان باید قدر پیراهن خود را بدانند.
حضور قلعه نویی روی نیمکت فنی سپاهان تاثیرگذار است 
او درباره حضور قلعه نویی روی نیمکت تیم سپاهان بیان کرد: به هر حال نبود قلعه نویی در بازی هفته گذشته سپاهان برابر استقلال خیلی تاثیرگذار بود و کیفیت فنی بازیکنان سپاهان پایین آمده بود، اما اگر این مربی در بازی جام حذفی حضور داشته باشد در آن صورت می‌تواند نکات فنی را به اعضای تیم خود به خوبی گوشزد کند و روحیه آن‌ها را بالا ببرد.
سید صالحی درباره اعتراض هواداران سپاهان به عملکرد این تیم اصفهانی گفت: به هر حال هواداران سپاهان از تیم خود توقع دارند و نتیجه نگرفتن این تیم اصفهانی باعث ناراحتی آن‌ها شده است. البته طرفداران اصفهانی شرایط تیم خود را درک می‌کنند و با قهرمانی سپاهان در جام حذفی خوشحال می‌شوند.
صحبت درباره سرمربیگری نویدکیا در این شرایط درست نیست 
بازیکن سابق فوتبال درباره شایعاتی مبنی بر سرمربیگری محرم نوید کیا در تیم سپاهان گفت: به نظرم اکنون نباید درباره این موضوع صحبت کنیم، اما نوید کیا بازیکن قدیمی سپاهان است و زحمات زیادی برای تیمش کشیده است. به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط سپاهان به چه صورت می‌شود.
سید صالحی درباره نتیجه نگرفتن سپاهان در لیگ برتر فوتبال گفت: به هر حال شرایطی بعد از برگزار نشدن بازی با پرسپولیس برای سپاهان به وجود آمد که باعث شد این تیم اصفهانی وارد حاشیه شود. علاوه بر این بازیکنان این تیم سپاهان کیفیت لازم را ندارند و آن‌ها باید با تعصب و غیرت بازی کنند و قدر موقعیت‌های گلزنی را بدانند تا به موفقیت دست یابند.

http://www.banounews.ir/fa/News/375222/شرایط-سپاهان-خیلی-بهتر-از-استقلال-است
بستن   چاپ