آریا بانو
شبکه نمایش خانگی در انتظار متفاوت‌ترین سریال این روزها
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 12:07:51 AM
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

دیالوگ نیوز / بعد از استقبال جالب توجهی که از سریال های شبکه نمایش خانگی همچون همگناه ، آقازاده و دل بعمل امده و توانسته تولیدات نمایش خانگی را بعنوان یکی از رقبای جدی محصولات صدا و سیما مطرح نماید، به نظر می رسد توزیع یکی از جنجالی ترین سریال های تولیدی این سالها که هومن سیدی را بعنوان کارگردانی حرفه ای که نبض خواست تماشاگر امروزی را در دست دارد ، می تواند رونق دوباره ای به فضای سرگرمی سازی این روزها بدهد.
نگاهی به لیست کنجکاوی برانگیز عوامل سریال « قورباغه » که حضور بازیگران پر هواداری چون نوید محمد زاده ،صابر ابر ، سحر دولتشاهی، نوید پورفرج، و فرشته حسینی، را در پیشانی خود دارد، هر علاقمندی را برای دیدن یک داستان درگیر کننده و هیجان انگیز وادار به لحظه شماری می کند.
چندی پیش بود که هومن سیدی، پس از بازی در سریال گلشیفته صراحتا اعلام کرد که دیگر قصد بازی در فیلم و سریال‌های شبکه خانگی نمایش را ندارد و قصد دارد وارد چالش جدیدی از زندگی خود شود. در واقع او غیر مستقیم اعلام کرد که می‌خواهد در کارگردانی فعالیت سینمایی خود را ادامه دهد. حال پس از سپری شدن ماه‌ها تلاش، سریال قورباغه کم کم به آماده شدن نهایی خود نزدیک می‌شود.
سریالی که حال و هوایی جدید دارد. شاید بتوان گفت این سریال متفاوت‌ترین عنوان شبکه خانگی نمایش باشد.
مضمون جنایی سریال که از تیراندازی‌ها و درگیری‌های تیزر پخش شده آن که حال هوای باند های قاچاق مواد مخدر را به مخاطب القا می‌نماید، میتواند نوید یکی از پر مخاطب ترین سریال‌های پیش رو را به علاقمندان بدهد.
زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است . زوجی که حاصلش یکی از پر هزینه ترین سریال‌های نمایش خانگی را به دنبال داشته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/375207/شبکه-نمایش-خانگی-در-انتظار-متفاوت‌ترین-سریال-این-روزها
بستن   چاپ