آریا بانو
همه غایبان فصل دوم سریال «عاشقانه»
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 00:07:50
آریا بانو - سینما دیلی / با اعلام بازیگران «گیسو» نام چند بازیگر سرشناس فصل اول به چشم نمی‌خورد.
با اعلام بازیگران فصل دوم «عاشقانه» با عنوان «گیسو» غیبت چند بازیگر اصلی فصل اول قابل توجه است و کمتر سریالی بوده که در فصل دومش این تعداد کارکتر را تغییر داده باشد. در فهرست بازیگران منتشر شده هانیه توسلی و سانیا سالاری به جمع بازیگران اضافه و مهناز افشار، پانته‌آ بهرام،فرزاد فرزین، بهاره کیان‌افشار، حمیدرضا پگاه و سارا رسول زاده از جمع بازیگران فصل یک دیده نمی‌شوند. بجز سارا رسول‌‌زاده در نقش هدیه که در فصل اول کشته می‌شود، سرنوشت بقیه کارکترها معلوم نیست.
مهناز افشار(گیسو): مهم‌ترین غایب فصل دوم «عاشقانه». موقعیتش در این فصل آن‌قدر محوری بود که نام مجموعه هم به نام او بود. حضورش در خارج از کشور مانع همکاری‌اش با این سریال شد و با وجود اعلام نام سه بازیگر جدید هنوز بازیگر نقش «گیسو» و سرنوشت این کارکتر مشخص نیست
پانته‌آ بهرام(ریحانه): نامش در بین بازیگران فصل دوم اعلام نشده و مشخص نیست با تهیه‌کننده با توافق نرسیده یا تصمیمش عدم همکاری با این سریال بوده. در هر صورت باید دید در صورت غیبت او به چه بهانه از کارکترش در داستان صرف نظر می‌شود.
فرزاد فرزین(تورج): رسما اعلام کرد با وجود توافق اولیه بخاطر تکراری نشدن کارکترش در این فصل بازی نمی‌کند. هنوز مشخص نیست در بخش ترانه و خوانندگی که نقطه قوت فصل اول بود هم همکاری اش با «عاشقانه» قطع می‌شود یا خیر
بهاره کیان افشار(درسا): بازی او و سکانس های مشترکش با هومن سیدی از نقاط قوت فصل اول «عاشقانه» بود. نامش در بین بازیگران اعلام نشده اما هنوز غیبت او در این فصل قطعی نیست و شنیده شده عوامل در حال مذاکره با او هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/375206/همه-غایبان-فصل-دوم-سریال-«عاشقانه»
بستن   چاپ