آریا بانو
شیرینی ها/ دسر بستنی با چند میوه خوشمزه فصل
شنبه 18 مرداد 1399 - 13:31:15
آریا بانو - نمناک / مدت زمان آماده سازی این دسر 10 دقیقه و پخت آن چهل دقیقه است. این دسر 284 kcal دارد و برای چهار نفر مناسب است. 
چی لازم دارم:
چهار عدد سیب
دو تکه زنجبیل خرد شده
یک دوم قاشق غذا خوری دارچین
چهار آلوی خرد شده
50 گرم شکر سبک موسکوادو (نوعی شکر قهوه ای)
یک قاشق غذا خوری کره
چهار اسکوپ بستنی وانیلی با کیفیت
چه جوری درست میشه:
فر را روی دمای 200 درجه قرار دهید. با استفاده از یک چاقوی تیز دور عریض ترین بخش سیب ها را ببرید. سیب ها را اخل ظرف پخت بگذارید و کمی آب کف ظرف بریزید. 
در یک کاسه، زنجبیل، دارچین، آلو و شکر را با هم ترکیب کنید. این مواد را (بعد از خالی کردن سیب ها) داخل شان بریزید. روی هر کدام کمی کره بمالید و بگذارید به مدت 35 الی 40 دقیقه بپزند. 
برای تست کردن این دسر، از یک چاقوی تیز کمک بگیرید. این چاقو باید خیلی تمیز داخل سیب ها شود. می توانید سیب ها را یک روز قبل از پذیرایی بپزید و در روز پذیرایی گرم شان کنید. 
در سینی یا ظرف پخت سیب ها ترکیبی شهد گونه قرار دارد که می توانید آن را روی سیب ها بریزید. اگر محدودیت کالری ندارید این دسر را به صورت سرد یا گرم با یک اسکوپ بستنی وانیلی سرو کنید و از مقداری بیسکویت کم کالری و خوشمزه تولید شده توسط برندهایی مثل جوین و گرجی برای تزئین بستنی استفاده کنید. انواع بیسکویت یا ویفرهای ترد، بیسکویت مادر، سلامت و پتی بور نیز می توانند به عنوان دیزاین داخل بستنی شما قرار بگیرند؛ منتها این میزان هم باید کنترل شده باشد. 

http://www.banounews.ir/fa/News/373979/شیرینی-ها--دسر-بستنی-با-چند-میوه-خوشمزه-فصل
بستن   چاپ