آریا بانو
کامیابی‌نیا: جام حذفی را هم می‌خواهیم
شنبه 18 مرداد 1399 - 12:47:42
آریا بانو - ورزش 3 / هافبک دفاعی تیم پرسپولیس که یکی از عناصر مهم این تیم در راه قهرمانی بود، یکی از عوامل موفقیت های پی در پی تیمش را ثبات خواند.
کمال کامیابی نیا که یکی از عناصر مهم پرسپولیس در چهار قهرمانی متوالی آن‌ها در لیگ برتر است، پس از پایان جشن قهرمانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به همه هواداران تبریک می‌گویم، جای آن‌ها بسیار در جشن قهرمانی خالی بود و قهرمانی چهارم تقدیم‌شان. وی درباره تصور کسب چهار جام قهرمانی در لیگ با پرسپولیس پیش از پیوستن به این تیم گفت: خیلی کار سختی بود، ما از همان روز اول تمام تلاش‌مان را کردیم و حتی سال اول هم می‌توانستیم قهرمان شویم که متاسفانه با تفاضل گل نشدیم وگرنه امسال می‌توانستیم پنجمین جشن قهرمانی را به پا کنیم.
کامیابی نیا درباره انگیزه سرخ‌پوشان برای قهرمانی در جام حذفی گفت: صددرصد برای جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برنامه ریزی خواهیم کرد تا بتوانیم در آن‌جا نیز نتیجه بگیریم.
هافبک تیم پرسپولیس درباره جدایی از پرسپولیس پاسخ داد: تیمی که نتیجه می‌گیرد، پیشنهاداتی برای بازیکنانش می‌آید اما باشگاه من فکر می‌کنم تمام بازیکنان را حفظ کند و امیدوارم یک همکاری خوب بین باشگاه و بازیکنان شکل گیرد و همین بازیکنان بمانند؛ پرسپولیس در این چند ساله ثباتی که داشته است به دلیل حفظ بازیکنان خود بوده که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. چرا که ثبات صددرصد تاثیرگذار است و مطمئنم باشگاه در حال تعامل با کادرفنی است که امیدوارم همه بازیکنان در تیم باقی بمانند.

http://www.banounews.ir/fa/News/373971/کامیابی‌نیا--جام-حذفی-را-هم-می‌خواهیم
بستن   چاپ