آریا بانو
جدول کلین شیت لیگ برتر؛ گردان به رادو رسید، رادو به رحمتی می رسد؟
جمعه 17 مرداد 1399 - 18:24:30
آریا بانو - طرفداری / پیام نیازمند به رغم آنکه دروازه اش در چند هفته اخیر باز شده اما به قدری عملکرد خوبی داشته که در این فصل بعید است کسی از رکورد او بگذرد.
رقابت در جدول کلین شیت ها همچنان داغ است. هرچند که پیام نیازمند همچنان مرد اول دروازه هاست.
 با پیروزی فولاد مقابل نفت مسجد سلیمان و بسته ماندن دروازه شهاب گردان مقابل شاگردان تارتار، این دروازه بان مازنی به رادوشوویچ رسید. گردان که پس از تعطیلات کرونا نیمکت نشین شده بود، با دو کلین شیت، تعداد کلی کلین شیت های فصل خود را به عدد ده رساند و همراه با رادوی پرسپولیسی ها چهارم شد.
رادوشوویچ در بازی برابر ذوب آهن، به رحمتی می رسد؟
این درحالی است که رادو امشب بعید است در تهران کار سختی برای ثبت یک کلین شیت دیگر داشته باشد و او می تواند مقابل ذوب آهن با بسته نگه داشتن دروازه اش به مهدی رحمتی برسد.
آن هم در حالی که رحمتی مقابل استقلال گل خورد تا گردان و رادو امیدوار باشند جایگاه او در رده سوم با 11 کلین شیت را بگیرند. گل خوردن مهدی رحمتی باعث شد او بی خیال رده دوم شود.
در بهترین حالت رحمتی می تواند با رشید مظاهری به صورت مشترک این رده را به دست آورد، به شرطی که رحمتی در هر دو بازی بعدی پدیده دروازه اش را بسته نگه دارد و در عوض رشید مظاهری در تمام بازی های باقیمانده تراکتور، گل بخورد. رقابت برای ثبت بیشترین کلین شیت بین نیازمند و مظاهری است.
نیازمند دیروز دروازه اش باز شد تا مظاهری این شانس را داشته باشد تا در صورت سه کلین شیت حتی اول هم بشود.
علیرضا حقیقی هم مقابل سپاهان گل نخورد و تعداد بسته نگه داشتن دروازه خود را به عدد 9 رساند و حالا بسیار بعید است که حسینی استقلال بتواند به علیرضا حقیقی برسد.

http://www.banounews.ir/fa/News/373605/جدول-کلین-شیت-لیگ-برتر؛-گردان-به-رادو-رسید،-رادو-به-رحمتی-می-رسد؟
بستن   چاپ