آریا بانو
با چند پنالتی استقلال به کسب سهمیه نزدیک شد!
جمعه 17 مرداد 1399 - 00:36:00
آریا بانو - فارس / مدافع تیم فوتبال شهرخودرو گفت: این همه تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم که به سهمیه آسیایی برسیم اما با چند پنالتی برای استقلال این تیم به سهمیه آسیایی نزدیک شد.
محمدحسین مرادمند بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و فوتبال قابل قبول و روانی به نمایش گذاشتیم اما من خودم خیلی ناراحتم چون نباید گل بخوریم.
وی افزود: ما در چند بازی است که جلو می‌افتیم اما متأسفانه نمی‌توانیم از نتیجه محافظت کنیم و یا مساوی می‌کنیم و یا می‌بازیم. ما باید این شخصیت گل خوردن را از خودمان دور کنیم. 2 بازی دیگر باقی مانده و امیدوارم از بازی با سپاهان و نساجی دست پر برگردیم.
مدافع تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص عملکرد داور در مسابقه با استقلال گفت: از داوری برایتان نگویم بهتر است. ما در حال گل زدن هستیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده کمک داور سوت می‌زند و برای حریف پنالتی می‌گیرد. بازیکن تیم ما را در محوطه جریمه زده‌اند و او را هل می‌دهند اما داور می‌گوید بازی ادامه دارد. جالب است دیاباته در طول بازی من را دو دستی هل می‌داد اما داور دستور به ادامه بازی داد.
مرادمند تأکید کرد: این حد داوری بود که شما دیدید. اما در کل دست‌شان درد نکنند و زحمت کشیدند. اینکه چرا داور بازی 2 روز مانده به مسابقه عوض می‌شود را مسئولان باید پاسخ بدهند ولی با این هجمه و فشار چند پنالتی برای استقلال گرفتند که به سهمیه نزدیک شده است. ما چند ماه است برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم اما با یک سوت داور ممکن است این اتفاق رخ ندهد.
وی ادامه داد:‌ من از داوران خواهش می‌کنم دقت‌شان را بیشتر کنند چون ما واقعاً زحمت می‌کشیم و تلاش می‌کنیم اما ممکن است با یک سوت عوض شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/373247/با-چند-پنالتی-استقلال-به-کسب-سهمیه-نزدیک-شد!
بستن   چاپ