آریا بانو
کلین‌شیت طلایی علیرضا حقیقی در اصفهان
جمعه 17 مرداد 1399 - 00:35:57
آریا بانو - ورزش 3 / گلر با تجربه نساجی یک کلین شیت جالب توجه در استادیوم نقش جهان به جا گذاشت تا این تیم با برد برابر تیم مدعی سپاهان در رده هشتم به کار پایان دهد.
با شروع دوباره لیگ، برنامه نساجی در هفته‌های پایانی به قدری سخت به نظر می‌رسید که نگرانی هواداران این تیم کاملا قابل اعتنا به نظر می‌رسد. آنها در هفته‌های پایانی باید برابر تیم‌های مدعی تراکتور، فولاد، استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو قرار می‌گرفتند که شاید می‌توانست در صورت تکرار نتایج دور رفت، آنها حتی خطر سقوط را نیز احساس کنند. اما نتیجه کاملا غیرقابل پیش بینی برای نساجی پیش رفت. آنها برابر تراکتور، فولاد و سپاهان به برتری رسیدند و مقابل استقلال و پرسپولیس نیز با تساوی به کار پایان دادند و در حالی مقابل شهرخودرو قرار خواهند گرفت که قطعا دغدغه‌ آنها اینبار نه برای فرار از سقوط که برای دستیابی به نتیجه بهتر و رسیدن به جایگاه مناسب در جدول همراه خواهد بود.
علیرضا حقیقی در دیدار امشب تیمش مقابل سپاهان نیز توانست یک کلین شیت دیگر به نام خود کند، هرچند ردپای بدشانسی شاگردان امیر قلعه نویی که چهار بار توپ آنها به تیرک دروازه برخورد کرد در این کلین شیت نیز دیده می‌شد. گلر باتجربه نساجی که در بازگشت به لیگ برتر ایران بزرگترین انگیزه‌اش را در دستیابی دوباره به پیراهن تیم ملی جستجو می‌کند، نسبت به دیگر رقبای خود کار سخت‌تری پیش رو داشت. او اما در ترکیب نساجی مازندران که با دریافت 28 گل هشتمین خط دفاعی موفق این فصل محسوب میشود 9 کلین شیت به نام خود کرده است. نکته این که در 28 گلی که نساجی دریافت کرده، گلر سابق تیم ملی تنها 13 گل دریافت کرده تا بتواند آمار موفقی از خود به جا بگذارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/373242/کلین‌شیت-طلایی-علیرضا-حقیقی-در-اصفهان
بستن   چاپ