آریا بانو
چرا مطهری بعد از گل مهم استقلال خوشحالی نکرد؟
جمعه 17 مرداد 1399 - 00:11:42
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: دیدار 2 تیم شهر خودرو و استقلال با تساوی 2-2 به پایان رسید تا دو تیم امتیاز این بازی را تقسیم کنند، اما خوشحالی نکردن ارسلان مطهری بعد از گلزنی و مصدومیتش از نکته های مورد توجه این بازی بود. 
بعد از بازی استقلال - سپاهان روزنامه گل تیتر زد: «میانه فرهاد و ارسلان شکراب شد». ادعایی که توسط باشگاه استقلال تکذیب شد و سپس مطهری در گفتگویی با سایت باشگاه استقلال گفت: «رابطه من و آقای مجیدی بسیار خوب و حرفه‌ای است و من از حضور در استقلال راضی هستم. به هرحال بازی دادن یا ندادن به یک بازیکن به سلیقه و تفکرات سرمربی یک تیم بر می‌گردد و برای من و دیگر بازیکنان استقلال مهم موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران است.»
مطهری که شروعی طوفانی در استقلال داشت بعد از شروع دوباره مسابقات در بازی معوقه برابر فولاد خوزستان با مصدومیت روبرو شد و بعد از سپری کردن دوران نقاهت حالا در بیشتر بازی ها نیمکت نشین است و مجیدی با زوج شیخ دیاباته - مهدی قایدی تیم خود را راهی زمین می کند.
مطهری پیش تر بعد از گلزنی حسابی به شادی گل می پرداخت و یک گلزنی خاص هم برای خود داشت که مورد توجه هواداران قرار گرفته بود.
مطهری در بازی امشب وقتی در نیمه دوم به زمین آمد موفق شد با یک گل زیبا دروازه شهرخودرو و سید مهدی رحمتی را بازی کند، اما نکته عجیب در مورد مطهری این بود که او بعد از این گل حساس و بسیار مهم برای مجیدی و استقلال خشحالی نکرد و هنگامی که بازیکنان برای خوشحالی سمت او رفتند مطهری واکنش خاصی نشان نداد تا این موضوع به حواشی چند روز گذشته در مورد مطهری و مجیدی دامن بزند.
مطهری چند دقیقه بعد از گل مهمی که به ثمر ررساند مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/373239/چرا-مطهری-بعد-از-گل-مهم-استقلال-خوشحالی-نکرد؟
بستن   چاپ