آریا بانو
قایدی و الگوبرداری از طارمی در صحنه پنالتی
پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 23:32:54
آریا بانو - ورزش 3 / مهدی قایدی با زیرکی خاصی موفق شد از داور مسابقه به سود تیمش پنالتی بگیرد.
یکی از صحنه های تاثیرگذار دیدار شهرخودرو و استقلال پنالتی ای بود که وحید کاظمی داور بازی در دقیقه 68 به سود آبی های پایتخت اعلام کرد. در این صحنه پاس بلند مدافعان استقلال پشت دفاع شهرخودرو به مهدی قایدی رسید و مهاجم سرعتی و تکنیکی استقلال به سمت دروازه حریف حمله ور شد.
قایدی بعد از ورود به محوطه جریمه سعی کرد خودش را با علی نعمتی مدافع حریف تنه به تنه کند که این مساله منجر به سرنگونی اش شد و کاظمی نیز به سمت نقطه پنالتی دوید. اعلام پنالتی به سود استقلال اعتراض شدید نیمکت نشینان و بازیکنان شهرخودرو را به همراه داشت و بسیاری از آنها اعتقاد داشتند داور در چنین صحنه ای اشتباه کرده است.
نکته قابل توجه این است که کمک داور دوم مسابقه نیز نظرش اعلام خطا به سود استقلال بود و شاید کاظمی نیز با توجه به دوری از صحنه با تبعیت از نظر کمک خودش رای به پنالتی داد. همین امر سبب شد تا بازیکنان تیم مشهدی به سمت کمک داور بروند و به او نیز اعتراض هایی را انجام بدهند.
مساله دیگر درباره صحنه خطا روی قایدی شباهت آن با پنالتی هایی بود که مهدی طارمی در لیگ پرتغال برای تیمش می گرفت. در فضای مجازی بسیاری از فوتبالدوستان اینطور بیان کردند که قایدی به سبک طارمی از داور پنالتی گرفته و به سود تیمش کار کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/373220/قایدی-و-الگوبرداری-از-طارمی-در-صحنه-پنالتی
بستن   چاپ