آریا بانو
گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی‌شان هم به اشتباه گرفته شد
پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 23:32:51
آریا بانو - ورزش 3 / مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم ما به نحو احسن مسائل تاکتیکی را در بازی با استقلال انجام داد اما در بحث داوری باید بگویم صددرصد گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی آنها هم به اشتباه گرفته شد.
داود سیدعباسی پس از تساوی 2 - 2 تیم شهر خودرو مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز می‌خواهم یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان جوان شهر خودرو بگویم که یک بازی خوب و تاکتیکی مقابل استقلال به نمایش گذاشتند. ما تیمِ غالب زمین بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. تنها حسرت ما این است که نتوانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.
وی درباره داوری این بازی خاطر نشان کرد: همه چیز واضح و روشن بود. بعضی وقت‌ها یکسری مسائل از دست مربی خارج است. آقای بختیاری‌زاده معذرت‌خواهی کرد که نتوانست به نشست خبری بیاید، چون حالش خوب نبود. یکسری مسائل از دست مربی خارج می‌شود. تیم ما به نحو احسن مسائل تاکتیکی را انجام داد، اما در بحث داوری باید بگویم صد درصد گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی آنها هم پنالتی نبود. قبل از صحنه پنالتی روی بازیکن ما در پشت محوطه جریمه خطا قطعی شده بود و خیلی راحت از کنار این مسائل گذشتند. البته خطای داوری بخشی از بازی است و همیشه باشگاه شهر خوردو به این مسئله تمکین و از تصمیمات اطاعت کرده است. متأسفانه همیشه هم ضرر کرده‌‌ایم.
مربی شهر خودرو درباره اینکه آیا عقب کشیدن باعث گل خوردن تیمش نشد, عنوان کرد: وقتی مقابل تیمی مثل استقلال در یک دیدار شش امتیازی بازی می‌کنید, زمان‌هایی از بازی که تعیین‌کننده است. با حرف شما موافقم، ولی استقلال یک تیم خوب و قابل احترام است و فشار زیادی روی تیم ما آورد. صحنه بدی نبود و روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. همیشه روی این موضوع ضعف داشته‌ایم. باید بازی را مدیریت می‌کردیم که خیلی خوب در حال انجام آن بودیم، ولی روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم که البته اعتقاد دارم آن صحنه آفساید بود.
سیدعباسی درباره دو بازی آینده شهر خودرو گفت: امروز هم خیلی بازی سرنوشت‌سازی برای ما بود، اما به راحتی دو امتیاز آن از تیم ما گرفته شد. باز هم تیم شهر خودرو به راهش ادامه می‌دهد. در طول فصل از این مشکلات بسیار داشته‌ایم ولی همیشه برگشته‌ایم. سعی می‌کنیم حقانیت فوتبالی خود را اثبات کنیم.
در ادامه این نشست خبری جواد طاری‌بخش مدیررسانه‌ای تیم فوتبال شهر خودرو درباره داوری این بازی گفت: قبل از بازی هم گفته بودیم که چطور ممکن است دو روز قبل از بازی ما داور به یکباره تغییر کند؟ قبلاً موعد بنیادی‌فر را اعلام کرده بودند، ولی بعد از آن آقای کاظمی اعلام شد. سازمان لیگ باید توضیح دهد که چه دلیلی دارد برای بازی چنین مهمی داور بازی به یکباره عوض می‌شود. ما قبل از بازی گفتیم نگران هستیم, چرا به این موضوع رسیدگی نکردند؟ کسی می‌تواند بگوید حق شهر خودرو پایمال شده است و باید حقش را برگردانند؟ کاظمی در زمین فقط با ما دشمنی داشت. تیم شهر خودرو با اینکه میزبان بود ولی در این بازی مثل میهمان بود. چه دلیل دارد که اینقدر راحت سر تیم ما در شهر خودمان ببرند.
سیدعباسی در ادامه یادآور شد: تیم ما بخش خصوصی است و خواهش می‌‌کنم اگر کمک نمی‌کنند باعث دلسردی نشوند اجازه دهند این چرخه در فوتبال ما باشد, چون تیم‌های خصوصی نیاز به انگیزه دارند.

http://www.banounews.ir/fa/News/373215/گل-اول-استقلال-آفساید-بود-و-پنالتی‌شان-هم-به-اشتباه-گرفته-شد
بستن   چاپ