آریا بانو
لوپتگی: سویا تغییر نمی‌کند
پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 00:58:23
آریا بانو - آخرین خبر / یولن لوپتگی معتقد است که تمیش برای بازی مقابل آ اس رم در لیگ اروپا آماده است و سویا برای این بازی تغییر نخواهد کرد.
به گزارش فوتبالی، سویا در این مرحله از لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یولن لوپتگی سرمربی سویا در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت:" آنچه که می توانیم به طور قطع بگوییم این است که حریفان ما بسیار خوب هستند، فوتبال خوبی بازی می کنند و تیم قدرتمندی در اختیار دارند. پائولو فونسکا مربی خوبی است. با گفتن همه این موارد، رم تیمی است که رو در روی سویا قرار دارد و ما می‌خواهیم پیروز شویم و سعی خواهیم کرد عملکرد خوبی را در برابر رقیب بسیار قدرتمندمان رقم بزنیم، می‌دانیم که بازیِ برگشتی در کار نخواهد بود. هر اتفاقی که از ماه مارس به بعد افتاد، همه‌ی ما را وادار به سازگاری کرد و می خواهیم با ذهنیت و تمایل به پیروزی بهترین نسخه‌ی خودمان را نشان دهیم."
تست کرونای نمانیا گودلی مثبت شده بود، لوپتگی در مورد شرایط سویا گفت:" نا امید کننده است که او در این بازی نخواهد بود، اما من از بهترین ترکیب موجود استفاده خواهم کرد، می دانم که بازیکنان ذخیره‌ی خوبی داریم که با آن‌ها هم می‌توانیم پیروز شویم. فردا تردید های نهایی را از بین می‌بریم."
سویا لیگ را به خوبی به پایان برد و ترکیبی مشخص داشت. لوپتگی در این باره گفت:" تیمی قابل تشخیصی داریم، مهم نیست که رقیب ما چه تیمی باشد، بنابراین هیچ تغییر اساسی نخواهیم داشت. عملا ترکیبم مشخص فقط در یک پست شک دارم. ما سعی خواهیم کرد که به سبک خودمان بازی کنیم، پس از آن باید ببینیم که واکنش رم چگونه است."

http://www.banounews.ir/fa/News/372600/لوپتگی--سویا-تغییر-نمی‌کند
بستن   چاپ