آریا بانو
اکبرپور: شاید قائدی گل دوازدهم را هم بزند
چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 17:38:58
آریا بانو - آخرین خبر / علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد مشکل قایدی و مطهری آمادگی بدنی است.
به گزارش فوتبالی، اکبرپور درمورد بازی فردا شب شهرخودرو و استقلال گفت: استقلال به این باور رسیده است که نباید امتیاز از دست بدهد. این را بعد از 10 نفره شدن استقلال برابر سپاهان هم دیدیم. بازیکنان استقلال به خود باوری کامل رسیدنده اند و تیم یک دست شده اما نمی شود نتیجه بازی فردا را پیش بینی کرد. همیشه در فوتبال پیش بینی سخت است. شنبه شب وقتی استقلال مقابل سپاهان10 نفره شد کسی فکر نمی کرد استقلال 3 امتیاز را کسب اما این اتفاق افتاد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ارسلان مطهری زوج بهتری برای دیاباته است یا قایدی گفت: این نظر سرمربی است که از کدام بازیکن استفاده کند. در بعضی از بازی ها ممکن است مربی به شرایط تیم حریف نگاه کند تا زوج مناسب را برای دیاباته انتخاب کند.
در مورد اینکه گفته می شود مطهری و قایدی افت کرده اند، اکبرپور اینطور پاسخ داد: مطهری در بازی با سپاهان وقتی به زمین آمد موفق بود. بعد از شروع بازی مطهری مصدوم شد و حالا باید به شرایط بدنی سابق برسد. قایدی هم مثل خیلی از بازیکنان بزرگ دنیا که بعد از کرونا افت کرده اند به دلیل تعطیلی تمرینات از نظر بدنی افت کرده است.
وی در مورد فشاری که روی قایدی برای به ثمر رساندن گل دهم هست افزود: همه از قایدی انتظار گل یا پاس گل دارند. هانطور که گفتم او از نظر بدنی عقب افتاده بود من فکر می کنم او در 3 بازی پیش رو گل دهم خود را که قول داده بود را می زند. با توانایی که قایدی دارد شاید در بازی های پیش رو گل یازدهم و دوزادهم خود را هم در لیگ نوزدهم به ثمر برساند. 

http://www.banounews.ir/fa/News/372333/اکبرپور--شاید-قائدی-گل-دوازدهم-را-هم-بزند
بستن   چاپ