آریا بانو
روانشناسی/ کدام یک از آدمک‌ها، شباهت بیشتری به شما دارد؟
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 20:20:19
آریا بانو - تابناک با تو / هر آدمک در این تصویر در شرایط متفاوتی قرار داشته و جایگاه او نیز در روی درخت با بقیه فرق دارد. ابتدا باید هر کدام از این شخصیت‌ها که جایگاهش بیشترین شباهت به شمارا دارد مشخص کرده و سپس ادامه‌ی مطلب را برای مشخص‌شدن پاسخ انتخابتان بخوانید.
پاسخ‌های تست:
اگر یکی از آدمک‌های 1،3،6 یا 7 را انتخاب کنید شما شخصیت مصمم و با اراده‌ای دارید و از موانع و سختی‌ها هیچ هراسی نخواهید داشت.
اگر فکر می‌کنید آدمک‌های شماره‌ی 2،11،12،18 و 19 شباهت بیشتری به شما دارند پس شما شخصیت مهربان و دوست داشتنی هستید که هرگاه دوستان و اطرافیانتان به کمک شما نیاز داشته باشند در کنار آن‌ها خواهید بود.
انتخاب آدمک شماره‌ی 4 به این معنی است که شما انسان ثابت قدمی هستید که برای رسیدن به موفقیت عجله‌ای نداشته و خود را با هر خطری روبرو نمی‌کنید. در واقع شما به سمت موفقیت حرکت می‌کنید، اما به آرامی و از راه‌های بی خطر و مطمئن.
اگر آدمک شماره‌ی 5 برا انتخاب کنید بدین معنا خواهد بود که شما مضطرب بوده و احساس ضعف می‌کنید و انرژی و میل کمی به زندگی دارید.
اگر آدمک شماره‌ی 9 انتخاب شما باشد پس باید بگوییم که شما انسان شادی بوده و همیشه دوست دارید از زندگی لذت ببرید.
انتخاب شماره‌های 13 و 21 بدین معنا خواهد بود که شما صرفاً به خودتان وابسته هستید. علاوه بر این شما اغلب نگران بوده و معمولاً از تماس با دیگران و برقراری ارتباط خودداری می‌کنید.
اگر شماره‌ی 8 را انتخاب کرده اید باید بگوییم که شما انسان خیالبافی هستید و دوست دارید به جای حضور در دنیای واقعی کنونی در دنیای دیگری سیر کنید.
انتخاب آدمک‌های شماره‌ی 10 و 15 نشان می‌دهد که شما به خوبی با شرایط کنار می‌آیید و از زندگی که دارید راضی هستید.
اگر شماره‌ی 14 را انتخاب کرده اید باید بدانید که احتمالاً شما از لحاظ عاطفی سرخورده و به کلی خسته هستید. احتمال این که دچار تنش و چالش عاطفی و درونی باشید بسیار زیاد است.
در صورتی که شماره‌ی 20 را انتخاب کرده باشید باید بگوییم که اعتمادبه‌نفس و تا حدودی خودخواهی در شما نمود پیدا می‌کند. شما انسانی هستید که برای ریاست و رهبری زاده شده اید و می‌خواهید تنها کسی باشید که دیگران به او گوش می‌دهند.
در نهایت اگر انتخاب شما شماره‌ی 16 باشد باید بدانید که از حمایت کردن و پشتیبانی از شخصی خاص خسته شده‌اید و اگر خود را به آدمک شماره‌ی 17 می‌بینید باید بدانید که یک‌نفر شما را بسیار دوست داشته و او شمارا به شدت لوس کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/371360/روانشناسی--کدام-یک-از-آدمک‌ها،-شباهت-بیشتری-به-شما-دارد؟
بستن   چاپ