آریا بانو
تجدیدنظر لیگ روسیه در انتخاب آقای گل
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 12:33:12
آریا بانو - ورزش 3 / رییس سازمان لیگ روسیه می گوید با توجه به مطالعه سال های گذشته، به این نتیجه رسیدیم که به هر دو مهاجم زنیت کفش طلا تعلق می‌گیرد.
"سردار آزمون" و "آرتم زیوبا" زوج خط حمله زنیت سنت پترزبورگ، در این فصل موفق شدند در پایان رقابت‌های لیگ روسیه 17 گل به ثمر برسانند و همین مطلب باعث شده است سازمان لیگ روسیه در خصوص اینکه کفش طلای این عنوان به کدام‌یک از این دو بازیکن تعلق بگیرد دچار چالش شده شود.
در همین ارتباط "سرگئی پریادکن"، رئیس سازمان لیگ روسیه در مصاحبه با نشریه «اسپورت اکسپرس» گفت: ما در ابتدا آزمون را به عنوان آقای گل انتخاب کردیم چون تعداد گل‌های زده او از روی نقطه پنالتی کمتر از زیوبا بود. ولی بعد از اینکه تجربیات سال های گذشته لیگ روسیه را مطالعه کردیم به این نتیجه رسیدیم که به هردوی این بازیکنان شاخص، که روی هم 34 گل به ثمر رسانده اند کفش طلا بدهیم. چراکه در سال های گذشته سابقه داشته حتی سه کفش طلا هم به برترین گلزنان لیگ تعلق‌گرفته است و به همین خاطر محدودیتی از این بابت نمی‌بینیم.
وی در ادامه افزود: در فصل آینده به طور رسمی در آیین‌نامه لیگ روسیه، مقرراتِ اهدای جایزه آقای گل را مشخص خواهیم کرد تا از این به بعد دچار مشکل نشویم.

http://www.banounews.ir/fa/News/371301/تجدیدنظر-لیگ-روسیه-در-انتخاب-آقای-گل
بستن   چاپ