آریا بانو
جزئیاتی از مهمانی جنجالی ستاره قرمزها
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 12:33:09
آریا بانو - خبر ورزشی / مهمانی تولد پسر پل اسکولز او را بدجور به دردسر انداخته و باعث شده پلیس ستاره پیشین منچستریونایتد را توبیخ کند.
پل اسکولز جزو بازیکنان منضبطی بود که همیشه مورد تحسین‌ الکس فرگوسن واقع می‌شد. تمرکز روی فوتبال و زندگی به دور از زرق و برق‌های یک ستاره از صفات بارز او بود. اسکولزی اما نشان داد بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان هم اسیر حاشیه خواهند شد، حتی اگر فوتبال‌شان تمام شده باشد.
مهمانی در قرنطینه
پل اسکولز برای تولد 21 سالگی پسرش تصمیم می‌گیرد مهمانی برپا کند. در این مهمانی عده زیادی دور هم جمع شدند که بیشتر آنها دوستان آرون پسر اسکولز بودند. این محبت پدری در حق فرزندش اما ایراد داشت. ظاهراً پل فراموش کرده بود که انگلیسی‌ها هنوز در دوران قرنطینه هستند و تجمع برای آنها ممنوع است.
اسکولز خواننده شد
در این مهمانی پل اسکولز 45 ساله برای تولد پسرش حسابی سنگ‌تمام گذاشت. دعوت از دی‌جی و همچنین قرار دادن ون همبرگر برای پذیرایی از مهمانان بخشی از هزینه‌های پل بود. او دقایقی هم میکروفن را به دست گرفت و برای دوستان آرون خوانندگی کرد تا نشان دهد کارشناس این روزهای تلویزیون هنرهای دیگری هم دارد.
پلیس وارد عمل شد
پلیس منچستر بدون اینکه توجه کند صاحب منزل چه کسی است به خانه اسکولز ریخته و مهمانی را قطع می‌کند. آنها حتی پل را مورد بازخواست قرار می‌دهند و از این چهره مطرح توضیح می‌خواهند.
جریمه 100 پوندی
پس از تحقیقات به عمل آمده پلیس مطابق قانون با همه حاضران در این مهمانی برخورد کرد. برخوردی که برای هر نفر جریمه 100 پوندی را به همراه داشت تا دیگر قوانین قرنطینه را زیرپا نگذارند. طبق قوانین جدید قرنطینه تجمع 50 نفره با اعمال قانون سنگین از سوی دولت مواجه خواهد شد.
اعتبار از دست رفته
پل اسکولز بازیکن بی‌حاشیه‌ای بود‌ که این بی‌حاشیه بودن را در دوران بازنشستگی‌‌اش هم ادامه داد. این تولد و ورود پلیس به خانه‌‌اش که منجر به قطع آن و جریمه خودش و مهمانان شد باعث شد اعتبار او بین فوتبال‌دوستان انگلیسی از دست برود. اعتباری که سال‌ها برایش زحمت ‌کشیده بود...

http://www.banounews.ir/fa/News/371297/جزئیاتی-از-مهمانی-جنجالی-ستاره-قرمزها
بستن   چاپ