آریا بانو
پیام تسلیت غلامحسین مظفری به مناسبت درگذشت هنرمند و فیلمساز پیشکسوت
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 09:18:48
منطقه آزاد کیش
آریا بانو -

به نام خداوند جان و خرد
هنرمندان آیینه فرهنگ جامعه هستند و هنرمندان عرصه فیلمسازی ، تصویرگران نازک اندیش و خوش ذوقی که توانمندی های سینما را در ایجاد و یا خلق فرهنگ و فرهنگ پذیری افراد بخوبی شناخته و با بهره مندی هوشمندانه از این ظرفیت ها ، در مسیر ارتقاء سطح آگاهی جامعه و تبدیل آن به مکانی بهتر و زیباتر گام بر می دارند.
بی تردید فیلمسازانی که در تولید فیلم‌های کیفی و حاوی پیام های ارزشمند فرهنگی همت گمارده و با درک عمیق از دغدغه های جامعه برای تولید آثاری شایسته و ماندگار دلسوزانه تلاش می کنند در ذهن دوستداران هنرجایگاهی ویژه داشته و یاد و خاطرشان همواره گرامی خواهد بود.
در روزهای گذشته خبر درگذشت کارگردان فرهیخته و دوست‌داشتنی سینمای ایران مرحوم خسرو سینایی خاطر دوستداران هنر این سرزمین را آزرد و دلهایشان را اندوهگین کرد. چرا که آثار ارزشمند این فیلمساز پیشکسوت در ثبت و معرفی فرهنگ جامعه ایرانی و هنر این مرز و بوم به ویژه استان های زیبای جنوبی کشورمان و جزایر نیلگون خلیج فارس نقش تاثیرگذاری داشته و هنرمندانه در قاب تصویر آداب و رسوم زیبای اقوام ایرانی را به جهانیان معرفی کرده است.
فقدان این فیلمساز پیشکسوت را به خانواده معزز وی، جامعه هنری و اهالی گرانقدر سینما صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته آمرزش و آرامش ابدی و برای خانواده و بازماندگان محترم صبر و بردباری خواستارم.
غلامحسین مظفری
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

http://www.banounews.ir/fa/News/371125/پیام-تسلیت-غلامحسین-مظفری-به-مناسبت-درگذشت-هنرمند-و-فیلمساز-پیشکسوت
بستن   چاپ