آریا بانو
واکنش فیفا به شکایت از اینفانتینو
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 23:46:34
آریا بانو - آخرین خبر / السدیر بل، دبیر کل فیفا روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین به باز شدن پرونده تخلفات این سازمان توسط دادگستری سوئیس واکنش نشان داد.
به گزارش فوتبالی، استفان کلر، دادستان کل سوئیس اعتقاد دارد که جیانی اینفانتینو رئیس یوفا که ملاقاتی با میشل لوبر، دادستان کل سابق کشور سوئیس داشته مرتکب تخلفاتی نظیر سوء استفاده از قدرت و دسترسی غیرقانونی به اسناد محرمانه شده است.
اما السدیر بیل دبیر کل فیفا روز دوشنبه گفت که نه فیفا و نه اینفانتینو هیچ چیز برای مخفی کردن ندارند و می توانند با شفافیت کامل حقایق را در میان بگذارند و هیچ خبری از تخلف آنها نخواهد بود. وی اظهار داشت :" باید بگویم که بر اساس اسناد موجود و اتفاقاتی که رخ داده با قطعیت باید بگویم که هیچ تخلفی رخ نداده است. به هیچ وجه تخلفی رخ نداده چرا که ملاقات با دادستان کل در کشور سوئیس یک تخلف به شمار نمی رود."
دبیرکل فیفا گفت که اینفانتینو نمی داند که مرکب چه تخلفی شده چرا که جلسات کاری بخشی از شغل او هستند. وی افزود:" صد در صد اطمینان داریم که هیچ اقدام غیرقانونی یا مجرمانه ای از جانب رئیس فیفا صورت نگرفته است. قطعا این پرونده قضایی به وجهه فیفا و رئیس آن ضصربه می زند اما صد در صد با تحقیقات همکاری خواهیم کرد و امیدواریم که هر چه زودتر حقایق روشن شوند. از منظر قانونی هیچ چیزی وجود ندارد که ما محکوم شویم. اگر کسی شکایت کرده تا پرونده باز شود، باید دلیل خوبی داشته باشد. می دانیم که برخی به صورت ناشناس از ما شکایت کرده اند و نمی دانیم که این شکایت از جانب چه کسی بوده است. دوست داریم که دادگاه به ما اعلام کند که چه تخلفی رخ داده است. هیچ مسئله جدی برای تحقیق وجود ندارد. برای ما ناراحت کننده است که به وجهه افراد و سازمان ها ضربه بخورد."

http://www.banounews.ir/fa/News/370976/واکنش-فیفا-به-شکایت-از-اینفانتینو
بستن   چاپ