آریا بانو
حریرچی؛
جمعیت کل کنکور در کشور به اندازه جمعیت یک روز در ساحل مازندران و گیلان نیست
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:17:56 AM
آریا بانو - معاون کل وزیر بهداشت گفت: کنکور فوق لیسانس در شهر تهران معادل نصف روز پاساژ علاء‌الدین است و جمعیت کل کنکور در کشور به اندازه جمعیت یک روز در ساحل مازندران و گیلان نیست.

ایرج حریرچی در خصوص برگزاری کنکور اظهار کرد: اگر قرار است که کنکور برگزار شود باید همه پروتکل های بهداشتی به طور دقیق رعایت شود و انجام این دستورالعمل ها خیلی سخت نیست.
او ادامه داد: کنکور کارشناسی ارشد در شهر تهران معادل نصف روز پاساژ علاء الدین است وجمعیت کل کنکور در کشور به اندازه جمعیت یک روز در ساحل مازندران و گیلان نیست. هرهفته ما شاهد یک طرفه شدن جاده های شمال به سمت تهران به دلیل کثرت جمعیت و مسافران هستیم.
حریرچی گفت: اگر ما بگوییم کنکور برگزار می شود افراد خارج نشین، افرادی که مخالف مردم ایران و مخالف جمهوری اسلامی هستند،‌ می‌گویند نباید کنکور برگزار شود اما اگر اعلام کنیم که کنکور را برگزار نکنیم آنهایی که اکانتهای قابل پیگیری دارند، می گویند که ما ضد آموزش و ضد دانشگاه و ارتجاع سیاه در کشور هستیم.
او بیان کرد: فاصله صندلی ها را از 1.2 به 1.8 افزایش داده ایم و همه داوطلبان دارای ماسک بوده و اگر کسی ماسک نداشته باشد به او ماسک می دهند و اگر کسی بیمار باشد حوزه جداگانه برای چنین داوطلبانی در نظر گرفته شده است.
حریرچی افزود: وزارت بهداشت همه پروتکل های بهداشتی را نوشته و ستاد ملی کرونا در این خصوص تصمیم گرفته و انجام این کار بر عهده وزارت علوم و سازمان سنجش است.

http://www.banounews.ir/fa/News/370100/جمعیت-کل-کنکور-در-کشور-به-اندازه-جمعیت-یک-روز-در-ساحل-مازندران-و-گیلان-نیست
بستن   چاپ