آریا بانو
میرای، دختری از آینده
يکشنبه 12 مرداد 1399 - 12:14:28
آریا بانو - خراسان / اگر خواهر یا برادری کوچک‌تر از خودتان داشته‌باشید، حتما از انیمه پیشنهادی این هفته خو‌ش‌تان خواهدآمد.
«میرای» قصه بامزه پسرک خردسالی است که پنج سال تمام در خانه پادشاهی کرده و یکی‌یک‌دانه مادروپدرش بوده‎است اما با به‌دنیاآمدن خواهر کوچک‌ترش همه‌چیز این زندگی بی‌نقص به‎هم می‎ریزد. «میرای» شباهت فراوانی با پویانمایی«بچه رئیس» دارد اما تفاوت بزرگی بین شخصیت برادرهای بزرگِ این انیمه و انیمیشن وجود دارد. در «بچه رئیس» با یک برادرِ بزرگ دوست‌داشتنی طرف هستیم و با ورود پسرکِ کت‌وشلوارپوشِ رئیس، دل‌مان برای برادرِ بزرگ کباب می‌شود اما «کان»، برادرِ بزرگ انیمه «میرای» یک بچه لجباز و حسود واقعی است. او مدام درحال دادوفریادکردن و آزار نوزاد تازه‌‌وارد است.
با دنباله‌دار شدن اذیت‌هایی که کان درحق خواهرش انجام می‌دهد، اتفاقات عجیب‌وغریبی در خانه آن‌ها رخ خواهدداد. در حیاط اسرارآمیز خانه، فانتزی‌های حیرت‌انگیزی پدیدار می‌شوند و پسر کوچک را وارد یک سفر ماجراجویانه به آینده و گذشته می‌کنند. سفر ماجراجویانه‌ای که در ذهن غمگین یک کودک شکل گرفته است؛ کودکی که می‌خواهد از تلخی واقعیت به دنیای رنگارنگ رویا فرار کند. از آن‎جایی که پدر این خانواده معمار است، در این انیمه چشم‎نواز شاهد یک خانه متفاوت و جادویی خواهیدبود؛ خانه‌ای که آجر به آجر آن بارها و بارها در نسل‌های مختلف دچار تغییر و تحول بسیار شده و تنها یک چیز در آن دست‌نخورده باقی مانده‌است. درختی که درمیان حیاط سرسبز و تنومند ایستاده‌است و اتفاقات اسرارآمیز سفر در زمان حول آن شکل می‌گیرند.
این درخت، نسل‌های پیشینِ کان را دیده و او را به ملاقات یکایک آن‌ها خواهد برد. پس اگر این ‎روزهای حوصله‎ سربر دل‎ تان هوس یک انیمه پرحادثه و جذاب کرده‎ است، پیشنهاد من را جدی بگیرید. انیمه «میرای» یکی از نامزدهای جایزه اسکار و گلدن‎گلوب سال 2018 هم بود. دیگر می‌توانید با خیال راحت آن را دانلود کنید و از تماشای شیطنت‌های پسرک داستان که بی‌اندازه بامزه و شیرین طراحی شده‎است لذت ببرید و با او هم‌ذات پنداری کنید.
نویسنده : الهام حبشی| خبرنگار

http://www.banounews.ir/fa/News/369455/میرای،-دختری-از-آینده
بستن   چاپ