آریا بانو
گل‌محمدی باید دو مهاجم دیگر بگیرد
يکشنبه 12 مرداد 1399 - 10:31:03
آریا بانو - خبر ورزشی / مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: برای آنکه این تیم بتواند در فصل آینده هم مدعی درجه یک قهرمانی باشد، نیاز به مهره دارد.
در شرایطی که شایعات مربوط به جدایی برخی بازیکنان و ستاره‌های پرسپولیس باعث ایجاد نگرانی شدید نزد هواداران این تیم شده، فرشاد پیوس برای یحیی گل‌محمدی پیشنهاداتی دارد. مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: برای آنکه این تیم بتواند در فصل آینده هم مدعی درجه یک قهرمانی باشد، نیاز به مهره دارد. در حال حاضر جنس پرسپولیس از هر نظر جور است، اما در چند بازی به خصوص خط حمله هنوز نیاز به جذب بازیکن حس می‌شود.
او ادامه داد: علی علیپور مهاجمی است که می‌تواند مشکلات خط حمله باشگاه را رفع کند، اما اگر یحیی می‌خواهد نتیجه مطلوبی در خط حمله بگیرد، باید حداقل دو مهاجم دیگر به تیمش اضافه کند؛ دو مهاجمی که فقط برای گلزنی به جمع پرسپولیسی‌ها بیایند و حاشیه‌ای نداشته باشند. در این صورت است که می‌توانیم بگوییم خط حمله تیم در فصل آینده هم زهردار خواهد بود.
پیوس همچنین اضافه کرد: حالا که پرسپولیس توانست 4 قهرمانی پشت‌سر هم را به دست بیاورد و با همین آمار به عنوان قوی‌ترین باشگاه فوتبال ایران طی سال‌های اخیر شناخته می‌شود زمان آن است تا به سمت کسب موفقیت‌های بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا برود. فکر می‌کنم همه هواداران پرسپولیس این خواسته را داشته باشند ولی برای رسیدن به چنین افتخاری نیاز است همه بازیکنان تیم حفظ شوند؛ به خصوص ستاره‌های تأثیر‌گذاری که توانایی ایجاد تغییر در نتیجه بازی‌ها را دارند. اگر یحیی بتواند تمام شاگردانش را حفظ کند و به تقویت این تیم بپردازد فکر می‌کنم قهرمانی آسیا هم دور از دسترس نباشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/369360/گل‌محمدی-باید-دو-مهاجم-دیگر-بگیرد
بستن   چاپ