آریا بانو
مشت‌های گره کرده 2؛ با بازی فرهاد مجیدی!
یکشنبه 12 مرداد 1399 - 5:14:35 AM
آریا بانو - ورزش 3 / سرمربی استقلال توانست بازی بزرگ هفته را برنده شود و حالا فشارها و انتقادها را ولو به طور موقت از روی دوشش بردارد.
 بازی بزرگ هفته به نام استقلال و به کام فرهاد به پایان رسید. در دیدار استقلال و سپاهان، آرش رضاوند در دقیقه 44 از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان مجیدی در ادامه راه، کار سخت و دشواری برای کسب امتیاز داشته باشند.
اما نیمه دوم برخلاف انتظارها پیش رفت. استقلال صاحب ضربه پنالتی شد و دیاباته با یک ضربه دقیق و زیبا به گوشه دروازه، گل اول بازی را به ثمر رساند. در حالیکه گمان می رفت سپاهان از برتری نفری اش استفاده کند و گل خورده را جبران کند، اما این استقلال بود که توانست برای دومین بار به گل برسد.
پاس وریا غفوری به دانشگر پیش تاخته و ارسال او پس از برخورد به شایان مصلح وارد دروازه سپاهان شد تا در میان تعجب همگان، استقلال 10 نفره با دو گل از حریف قدرتمندش پیش بیفتد. در ادامه سپاهانی ها توانستند توسط محبی اختلاف را به حداقل برسانند ولی این گل برای رسیدن به تساوی کافی نبود و شاگردان مجیدی 3 امتیاز این دیدار حساس و مهم را به نام خود کردند.

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

شاید نکته ای که این بازی را بیش از پیش حساس کرده بود، جدال سرمربیان استقلال و سپاهان بود که از دیرباز با یکدیگر دچار اختلاف بودند. در دیدار برگشت سال قبل دو تیم بود که استقلال با گل ثانیه های پایانی آیاندا پاتوسی توانست از سد سپاهان بگذرد. در آن مسابقه فرهاد مجیدی به عنوان دستیار وینفرد شفر بر روی نیمکت آبی ها نشسته بود و پس از به ثمر رسیدن این گل، با مشت های گره کرده به سمت هواداران استقلال دوید تا شادیش را با آنها تقسیم کند.
12 ساعت پس از سوت پایان آن دیدار بود که مجیدی با انتشار یک استوری در صفحه شخصیش در اینستاگرام، کنایه هایی را به شخص یا اشخاصی زد که طبق گفته همگان، مقصد حملات فرهاد، کسی نبود جز امیر قلعه نویی. سرمربی امروز استقلال در آن استوری نوشته بود: «تا کی می خواهید استقلال جام نیاره؟ فقط می خواهید با شما جام بیاره؟ هواداران عزیز! تا زمانی که آقایان بیرون استقلال باشن و سربازهاشون داخل باشگاه و مواجب بگیراشون روی سکوها باشن و تیشه به ریشه تیم بزنند، استقلال قهرمان نمی شود. تا بعد»
عکسی که فرهاد برای این استوری انتخاب کرده بود، عکسی از خودش بود با مشت های گره کرده اش پس از به ثمر رسیدن گل استقلال. شاید فرهاد به صورت غیرمستقیم اشاره ای هم کرده بود به مشت های گره کرده و معروف ژنرال پس از شکست دادن استقلال. زمانی که قلعه نویی سرمربی مس بود، توانست استقلال را در کرمان شکست دهد و پس از سوت پایان بازی، کارگردان تلویزیونی آن مسابقه تصویر امیر قلعه نویی را نشان داد که با مشت های گره کرده، از شکست دادن تیم سابقش راضی و خشنود است.
حالا و پس از گذشت سالها، این بار شاگرد ژنرال در مقابل او مشت هایش را گره می کند. فرهاد که امروز در قامت سرمربی استقلال توانست با یک یار کمتر، تیم پر از ستاره سپاهان را شکست دهد، قطعا استحقاق اینگونه شادی ها را نیز دارد.
فعلا در جنگ شادی با مشت های گره شده، فرهاد 2 بر صفر از امیر پیش می افتد و باید دید در دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی که 20 مرداد برگزار خواهد شد، این بار امیر مشت هایش را به نشانه پیروزی گره می کند یا فرهاد در این زمینه هت تریک می کند؟

http://www.banounews.ir/fa/News/369213/مشت‌های-گره-کرده-2؛-با-بازی-فرهاد-مجیدی!
بستن   چاپ