آریا بانو
آنها می گویند…؛ سهم ارامنه از پروژه بین‌ المللی گروه رستاک
شنبه 11 مرداد 1399 - 23:13:27
آریا بانو - موسیقی فارس/ سهنداینانلو: گروه رستاک در ششمین قدم از انتشار قطعات پروژه “در خانه_بی مرز”، قطعه ای به زبان ارمنی تحت عنوان “آنها می گویند…” منتشر می کند.
«گروه رستاک» از جمله گروه‌های با ثبات هنری ایران است که با بیست و سه سال فعالیت در حوزه موسیقی فولکلور ایران، با تمام فراز و فرودهایی که در طی این مسیر وجود داشته، شاکله اصلی خود را حفظ کرده است. این گروه با سابقه موسیقی، در ماه‌های اخیر با وجود شیوع بیماری «کرونا» و تأثیر ناخوشایند آن بر فعالیت هنرمندان، توانست 3 اثر جدید از پروژه بین المللی «در خانه بی مرز» را تولید و منتشر کند و نشان داد که در سخت ترین شرایط اجتماعی و اقتصادی نیز قادر به مدیریت بحران است. ششمین اثر از پروژه «در خانه، بی مرز» با عنوان «آنها می‌گویند…» برگرفته از یک ملودی زیبا مربوط به کشور ارمنستان می باشد که «گروه رستاک» به بازآفرینی آن پرداخته است. ویژگی شاخص این اثر جدید «گروه رستاک» اضافه شدن ساز پیانو به ارکستر بوده که صدادهی متفاوتی ایجاد کرده است؛ هر چند نوع تنظیم و ارکستراسیون «گروه رستاک» همیشه دارای یک امضای مشخص بوده و آن را از سایر گروه‌های موسیقی متمایز کرده است.

آریا بانو

جامعه ارامنه ایران، از مردمان اصیل و همواره قابل احترام کشورمان بوده اند و یکی از انگیزه‌های مهم «گروه رستاک» از تنظیم این اثر، تکریم این گروه از هموطنان عزیزمان است.
تک آهنگ «آنها می‌گویند …» در تاریخ یکشنبه 12 مرداد منتشر می‌شود. علاقه‌مندان به موسیقی برای حمایت از «گروه رستاک» می توانند با مراجعه به سایت بیپ تونز اقدام به خرید و دانلود قانونی این اثر نمایند.

http://www.banounews.ir/fa/News/369099/آنها-می-گویند…؛-سهم-ارامنه-از-پروژه-بین‌-المللی-گروه-رستاک
بستن   چاپ