آریا بانو
پیشنهاد 10 میلیاردی یک تیم لیگ برتری برای یحیی؟
شنبه 11 مرداد 1399 - 17:59:24
آریا بانو - آخرین خبر / هر چند یحیی گل محمدی هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد، اما خبرهایی از پیشنهادهایی که به او داده می شود، منتشر شده و به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس این روزها مشتریان زیادی دارد.
به گزارش فوتبالی، امروز صبح بود که روزنامه گل مدعی شد یک باشگاه آذربایجانی حاضر شده برای جذب یحیی گل‌محمدی، یک میلیون دلار هزینه کند تا او را به لیگ آذربایجان ببرد. خبری که البته توسط یحیی تکذیب شد و او در صحبت کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشت اعلام کرد که اصلا در جریان این پیشنهاد نیست.
گویا این تنها پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای سرمربی پرسپولیس نبوده چرا که روزنامه خبرورزشی در شماره امروزش مدعی شده یک باشگاه شهرستانی حاضر است 10 میلیارد تومان برای جذب یحیی هزینه کند و اگر چه سرمربی پرسپولیس به قراردادش با باشگاه پایبند است اما در صورتی که شرایط و امکانات لازم برای موفقیت او و تیمش فراهم نشود، شاید یحیی تصمیم غیرمنتظره‌ای بگیرد. البته این ادعای خبر ورزشی است و این روزنامه اسمی از مشتری شهرستانی یحیی نبرده اما نوشته تیم مربوطه تیمی است که در چند فصل اخیر علیرغم هزینه‌های زیاد نتوانسته توفیقی بدست بیاورد. لازم است بگوییم کدام دو تیم شهرستانی لیگ برتری چنین ویژگیهایی دارند یا خودتان به خوبی حدس می زنید؟

http://www.banounews.ir/fa/News/368844/پیشنهاد-10-میلیاردی-یک-تیم-لیگ-برتری-برای-یحیی؟
بستن   چاپ