آریا بانو
با انتخاب یک درخت شخصیت خود را بشناسید!
شنبه 11 مرداد 1399 - 13:49:53
آریا بانو - روزیاتو / بسیاری از افراد عاشق تست‌های روانشناسی هستند، برخی این کار را برای اثبات چیزی، برخی دیگر برای درک موضوعی خاص در مورد شخصیت شان و برخی دیگر تنها برای سرگرمی و الهام گیری در مورد کاری که باید بکنند انجام می‌دهند. در واقع روانشناسی نشان داده که از طرق مختلف می‌توان جنبه‌هایی از شخصیت یک فرد را مشخص کرد که یکی از آن‌ها به روانشناسی رنگ‌ها مربوط می‌شود.
به عبارت ساده تر، رنگی که انتخاب می‌کنید می‌تواند اطلاعاتی را در مورد شخصیت شما ارائه دهد. علاوه بر این رنگ مورد نظر یا انتخابی شما می‌تواند نکاتی را در مورد آرزوهایتان در سال جدید بگوید. تستی که در ادامه آمده است را انجام داده و معنای هر انتخابی که کرده اید را متعاقب آن بخوانید.
به این تصویر نگاه کنید و یکی از درخت‌ها را برای باغ خود انتخاب نمایید. با دقت انتخاب کنید و به صدای درونتان گوش دهید. سپس نتیجه انتخاب خود را در ادامه مطلب بخوانید...
ا. بلوط

آریا بانو

2. صنوبر

آریا بانو

3. افرا

آریا بانو

4. توسکا

آریا بانو

5. مورد

آریا بانو

6. آلو

آریا بانو

7. زیرفون

آریا بانو

8. شاه بلوط

آریا بانو

9. بید

آریا بانو

انتخاب‌هایی که کرده اید به چه معنایی هستند؟
درختی که شما انتخاب کرده اید نحوه برخوردتان با خود را نشان می‌دهد و مشخص می‌کند که چه تغییراتی را در زندگیتان واجب می‌دانید. انتخاب شما، همچنین، بخش پنهان شخصیت شما را توصیف خواهد کرد، شخصیتی که خودتان چیز زیادی در مورد آن نمی‌دانید، اما اطرافیانتان به خوبی از آن آگاهند.
منبع: روزیاتو

http://www.banounews.ir/fa/News/368592/با-انتخاب-یک-درخت-شخصیت-خود-را-بشناسید!
بستن   چاپ