آریا بانو
به منظور تسریع رسیدگی به درخواست شهروندان انجام شد؛
برگزاری دوره آموزشی حوزه های تخصصی شهرسازی در منطقه 15
شنبه 11 مرداد 1399 - 11:11:35
آریا بانو - معاون شهرسازی و معماری منطقه 15 از برگزاری دوره آموزشی به کارشناسان شهرسازی با موضوع نحوه تشکیل پرونده، بازدید و بررسی خلاف درخواست های رسیدگی به تخلفات ساختمانی به منظور تسریع رسیدگی به درخواست شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی صفدری با اعلام این خبر گفت: این دوره های تخصصی به دلیل تفویض مسئولیت ارسال تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد توسط اداره شهرسازی نواحی 123 گانه شهر تهران با هدف ایجاد وحدت رویه، بررسی دقیق تخلفات و ارتقای کیفیت آرا صادره از کمیسیون های ماده صد برگزار می شود.
او اضافه کرد: در این راستا چهار دوره آموزشی ویژه مدیران شهرسازی نواحی و کارشناسان مربوطه به منظور تسریع رسیدگی به درخواست های مردمی از طریق سامانه های 137 و 1888 تدارک دیده شد که تاکنون سه دوره آموزش برپا شده است.
معاون شهرسازی و معماری منطقه در ادامه از هوشمندسازی اقدامات حریم بان و شهربان در منطقه خبر داد و گفت: نیروهای شهربان و حریم بان در خط مقدم حفظ و صیانت از حقوق شهر با کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و غیر مجاز فعالیت می کنند.
او با اشاره به اینکه اخلاق مداری اساس کار نیروهای شهربان و حریم بان است افزود: تجهیز نیروها به وسایل روزآمد در دستور کار این معاونت است.
صفدری در پایان گفت: نیروهای شهربان و حریم بان باید هوشمندی، تعهد به ضوابط و مقررات و اعتماد و احترام به مردم را در راس کارقرار دهند تا با صیانت از شهر بستر ساز امنیتی پایدار باشیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/368454/برگزاری-دوره-آموزشی-حوزه-های-تخصصی-شهرسازی-در-منطقه-15
بستن   چاپ