آریا بانو
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی مازندران
شنبه 11 مرداد 1399 - 10:50:59
آریا بانو - ورزش 3 / بعید به نظر می‌رسد علیرغم دستیابی به عنوان قهرمانی، یحیی قصد تغییر در دیدگاه خود برای کسب امتیازات بیشتر را داشته باشد.
سرمربی پرسپولیس که اکنون موضعی مخالف نسبت به عملکرد مدیریتی باشگاه دارد و آن را کاملا عیان کرده است، برای اینکه وجهه خود را نزد هواداران بالاتر ببرد، چشم به امتیازات باقیمانده نیز دوخته تا با رکوردی ویژه فصل را به پایان برساند.
برخلاف تصوری که بعد از قطعی شدن قهرمانی سرخ‌ها در خصوص استراحت به نفرات اصلی تیم شکل گرفته، بعید است یحیی گل محمدی قصد داشته باشد، با ترکیبی متفاوت و استفاده از نفراتی که کمتر فرصت بازی به آنها رسیده، در ادامه فصل به کار ادامه دهد و به دنبال تداوم قدرتنمایی تیمش تا پایان لیگ خواهد بود.
بوژیدار با جدایی بیرانوند اکنون با خیالی آسوده می‌تواند از حضور فیکس خود در ترکیب اطمینان داشته باشد و برابر نساجی مازندران نیز پیشاپیش دیگر بازیکنان در زمین حاضر خواهد شد.
در خط دفاعی نیز با بازگشت شجاع خلیل زاده، این بازیکن بار دیگر در سمت چپ دفاعی حاضر خواهد شد تا امیدوار باشد در پست غیرتخصصی همانند دو بازی قبلی‌اش بدرخشد. سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان نیز در قلب دفاعی حاضر خواهند بود و در سمت راست مهدی شیری به میدان می‌رود.
در پست میانی باید بار دیگر شاهد حضور زوج احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا بود. سیامک نعمتی بازیکن آماده این روزهای پرسپولیس نیز احتمالا در ترکیب اصلی خواهد بود تا در سمت مقابل با همراهی بشار رسن طراحی حملات تیم را عهده‌دار باشند.
در خط حمله نیز باید شاهد حضور وحید امیری در کنار علی علیپور بود. این اتفاق در شرایطی رقم خواهد خورد که یحیی ریسک استفاده از ترابی را نپذیرد و در صورتی که مهدی ترابی بتواند در این جدال که در زمین چمن مصنوعی شهید وطنی برگزار خواهد شد، به میدان برود، مهمترین تغییر در خط دفاعی رقم خواهد خورد و باید شاهد نیمکت نشینی یکی از بازیکنان در این پست بود.
ترکیب احتمالی پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ
مهدی شیری
شجاع خلیل زاده
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
احمد نوراللهی
کمال کامیابی نیا
علی علیپور
سیامک نعمتی
بشار رسن
وحید امیری
دیدار دو تیم ساعت 19:30 و در استادیوم شهید وطنی برگزار خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/368437/ترکیب-احتمالی-پرسپولیس-برابر-نساجی-مازندران
بستن   چاپ