آریا بانو
بازشناسی نوروز دریایی کیش
پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 19:47:59
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اساتید برجسته کشوری نشست تخصصی نوروز دریایی با محوریت بررسی میراث تاریخی و فرهنگی در کیش بصورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این وبینار تخصصی با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه علوم و فنون با هدف حفظ و حراست از میراث ناملموس مردمان جزیره کیش و ساکنین حاشیه خلیج فارس، جمعه دهم مرداد ساعت 21 در جزیره کیش برگزار می شود.
سید احمد محیط طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه های ایکوم ایران و دکتر شبان میرشکرایی رئیس کارگروه میراث فرهنگی ناملموس ایکوم ایران، سخنرانان وبینار تخصصی نوروز دریایی در جزیره کیش است.
شرکت در وبینار تخصصی نوروز دریایی در کیش برای عموم مردم رایگان است و علاقمندان می توانند با مراجعه بهhttps://kish-ist.net نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.
گفتنی است: نوروز دریایی، نوروز اهالی خلیج فارس در اواسط مرداد ماه از قبیل"دریا، صیادی، موسیقی ساحل نشینی، لنج سازی، بوم گردی، آیین کهن" است که در این ایام فعالیت های دریایی، صیادی، سفر و تجارت ساکنان خلیج فارس اوج می گیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/367586/بازشناسی-نوروز-دریایی-کیش
بستن   چاپ