آریا بانو
مولاوردی: حقوق شهروندی زنان را با حساسیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد
دوشنبه 14 اسفند 1396 - 16:12:06
بانو نیوز - تهران- دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: تلاش می کنیم که مشارکت زنان در جامعه تقویت شود و قطعا حقوق شهروندی زنان را با حساسیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره حضور زنان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی در کشور گفت : برنامه ها در این زمینه را خانم ابتکار معاون امور زنان رییس جمهوری اعلام کردند.
وی خاطر نشان کرد: بطور کلی در برنامه ای که رییس جمهوری برای دولت دوازدهم دارد و در برنامه های ششم توسعه و مصوباتی که در ابتدای دولت در شورای عالی اداری داشتیم، تلاش شده است که مشارکت زنان تقویت و ارتقا پیدا کند و از توانمندی زنان به عنوان ظرفیت مهم نیمی از جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده شود.
عضو هیات دولت دوازدهم افزود: در بحث های حقوق شهروندی، چون ماموریت ما، نظارت و هماهنگی از طریق دستگاه هایی است که وظیفه ذاتی دارند، قطعا درباره حقوق شهروندی زنان نیز با حساسیت بیشتری عمل خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا رییس جمهوری شهریورماه گذشته در دفاع از وزرای پیشنهادی به مجلس گفت که کتباً به وزرای دولت دوازدهم اعلام کرده است که باید برای سمت‌های بالا و رده‌های مدیریتی تعدادی از زنان و جوانان حضور داشته باشند.
پس از آن در بعضی از ادارات و وزارتخانه ها مانند وزارت نفت یک زن به عنوان معاون وزیر معرفی شد و در وزارت کشور و دیگر وزارتخانه ها نیز بسیاری از امور اجرایی به زنان سپرده شد.
سیام**9103**1449

http://www.banounews.ir/fa/News/36732/مولاوردی--حقوق-شهروندی-زنان-را-با-حساسیت-بیشتری-پیگیری-خواهیم-کرد
بستن   چاپ