آریا بانو
آقای گل احتمالی سری آ شاگرد آنچلوتی می‌شود؟
چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 19:56:28
آریا بانو - ورزش 3 / به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی قصد دارد برای تقویت خط حمله اورتون، چیرو ایموبیله را از لاتزیو به خدمت بگیرد.
اگرچه لاتزیو طی هفته های اخیر و بعد از پیگیری مجدد رقابت های سری آ نتوانست نتایج خیلی خوبی کسب کند و حالا تا رتبه چهارم جدول پایین آمده اما با این وجود کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان سیمونه اینزاگی بتوانند تا این حد عملکرد خوبی را در رقابت‌های فصل جاری از خود ارائه دهند.
یکی از مهمترین دلایل موفقیت لاتزیو در فصل جاری اما درخشش ستاره ایتالیایی این تیم یعنی چیرو ایموبیله در خط حمله بوده است. ایموبیله در حال حاضر با 34 گل زده و بالاتر از بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو در صدر جدول گلزنان سری آ قرار گرفته است. ستاره ایتالیایی همچنین شانس اصلی کسب کفش طلای 2020 محسوب می شود چرا که در حال حاضر با رابرت لواندوفسکی از نظر تعداد گل‌زده برابر است اما او می‌تواند در دو بازی آینده تیمش گلزنی کرده و به تنهایی صاحب این عنوان شود.
در ماه های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با علاقه برخی تیم‌ها به جذب ایموبیله مطرح شد و حتی گفته شد که منچستریونایتد مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده است. حالا و در همین رابطه اما سایت 90min مدعی شده که اورتون نیز به جمع مشتریان این ستاره 31 ساله اضافه شده و کارلو آنچلوتی قصد دارد برای تقویت خط حمله تیمش هر طور که شده هم وطن خود را به خدمت بگیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/366954/آقای-گل-احتمالی-سری-آ-شاگرد-آنچلوتی-می‌شود؟
بستن   چاپ