آریا بانو
سرطان تیروئید مجری آمریکایی توسط یکی از بیننده هایش تشخیص داده شد
سه شنبه 7 مرداد 1399 - 8:54:43 AM
آریا بانو- در اتفاقی نادر یکی از بینندگان برنامه خبری تلویزیون محلی فلوریدا که متوجه برآمدگی غیرعادی در گردن مجری این شبکه شده بود او را نسبت به ابتلای احتمالیش به تومور در جریان گذاشت و اینگونه شد که خانم مجری متوجه شد به سرطان تیروئید مبتلا شده است.

ویکتوریا پرایس مجری یکی از برنامه های تلویزیونی آمریکا هفته گذشته با انتشار یک پست توییتری خبر داد که قرار است برای برداشتن تومور، تیروئید و چند غده لنفاوی دیگر که درون گردنش رشد کرده اند امروز تحت عمل جراحی قرار بگیرد. ماجرا زمانی شروع شد که یک بیننده خانم پرایس را در برنامه ای دید و متوجه نوعی برآمدگی غیرعادی در گردن او شد. این بیننده بلافاصله به پرایس ایمیل داد و در نامه اش به خبرنگار اینطور گفت:

سلام. همین الان گزارش خبری شما را دیدم. آنچه باعث نگرانی من شده برآمدگی روی گردن شماست. لطفا یک  آزمایش تیروئید بدهید چون این برآمدگی من را یاد گردن خودم انداخت و بعد از پی بردن به آن متوجه شدم سرطان دارم. مراقب خودت باشد.

سرطان تیروئید

خانم پرایس می گوید بعد از دریافت ایمیل نمی دانسته باید چه کاری انجام دهد؛ آیا کاری که از او خواسته را انجام دهم یا کلا نامه را نادیده بگیرم. نامزدم که می دانست همیشه همه چیز را پشت گوش می اندازم سریع گوشی را دستم داد و از من خواستم به پزشکم زنگ بزنم و درخواست وقت ویزیت کنم.

بعد از معاینه، پزشک معالج ویکتوریا پرایس صحبت های بیننده کنجکاو را تایید می کند و با مشاهده عکس های گرفته شده از گردن او متوجه می شود که یک تومور در حال رشد درون تیروئیدش قرار دارد که مشکوک به سرطان است. پرایس در ادامه به پزشک متخصص دیگری مراجعه می کند و بله سرطان تیروئید او تشخیص داده می شود.

او در این باره می گوید:

اگر آن ایمیل را دریافت نکرده بودم هیچگاه با پزشکم تماس نمی گرفتم و سرطان هنوز در حال پخش شدن درون بدنم بود. این فکر خیلی ترسناک است. برای همیشه قدردان زنی هستم که به من ایمیل زد. زنی که کاملا غریبه بود و ابدا مجبور نبود برایم چنین کاری کند.

بعد از انتشار این خبر پرایس اعلام کرد که برای انجام جراحی یک هفته مرخصی می گیرد و قرار است بعد از جراحی سی تی اسکن و نمونه برداری جدیدی روی او انجام شود تا پزشکان مطمئن شوند که سرطان کاملا از بین رفته است.

پرایس برای قدردانی از بیننده خانم شبکه فلوریدا ایمیلی برای او ارسال کرد و در پایان با انتشار توییت دیگری از مخاطبانش خواست که مراقب خود و اطرافیانشان باشند.


http://www.banounews.ir/fa/News/365716/سرطان-تیروئید-مجری-آمریکایی-توسط-یکی-از-بیننده-هایش-تشخیص-داده-شد
بستن   چاپ