آریا بانو
مدال طلای المپیک رویای تنیسورهای شماره یک زن و مرد جهان
دوشنبه 6 مرداد 1399 - 12:01:03
آریا بانو - فارس / نواک جوکوویچ و اشلی بارتی تنیسورهای شماره یک مردان و زنان جهان از آرزوی خود برای کسب مدال طلای المپیک گفتند.
اشلی بارتی و نواک جوکوویچ تنیسورهای شماره یک زنان و مردان جهان در تلاش هستند تا مدال طلای المپیک را برای کشور خود در توکیو به ارمغان بیاورند.
نواک جوکوویچ در گفت‌گو با وب‌سایت فدراسیون جهانی تنیس اظهار داشت: البته که مدال طلای المپیک یکی از رویاهای من است. از مدال برنز المپیک ناشکری نمی‌کنم چون آن هم یک موفقیت بزرگ بود.
وی ادامه داد: من در المپیک لندن راهی مرحله نیمه‌نهایی شدم اما نتوانستم به فینال راه پیدا کنم. من هر زمانی نماینده کشورم در یک مسابقه باشم به ویژه بازی‌های المپیک، انگیزه زیادی پیدا می‌کنم تا بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم.
مرد شماره یک جهان یادآور شد: این افتخار است که این فرصت را داشته باشید تا در بین ورزشکاران نخبه قرار بگیرید و در بالاترین سطح با آنها رقابت کنید. امیدوارم بتوانم در المپیک توکیو در بالاترین سطح حضور داشته باشم و برای مدال بجنگم.
اشلی بارتی تنیسور شماره یک زنان جهان نیز در این باره عنوان کرد: کاملا مشخص است که دوست دارم مدال طلا را برای کشورم به دست آورم. به عنوان یک علاقمند به ورزش، امیدوارم این فرصت را داشته باشم تا مسابقات ورزشکاران دیگر استرالیا را ببینم و آنها را تشویق کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/364966/مدال-طلای-المپیک-رویای-تنیسورهای-شماره-یک-زن-و-مرد-جهان
بستن   چاپ