آریا بانو
آغاز ثبت نام اولین دوره مسابقات آنلاین مهارت برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در استان بوشهر
يکشنبه 5 مرداد 1399 - 13:14:40
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در راستای توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در بین کودکان و نوجوانان مسابقات آنلاین مهارت برنامه نویسی ایران اسکرچ با هدف ایجاد ظرفیت های برنامه نویسی،تولید محتوا،انیمیشن سازی و بازی سازی در بین کودکان و نوجوانان برای اولین بار در کشور در استان بوشهر به مناسبت هفته مهارت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر،عبدالمجید دراهکی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات همراه با آموزش رایگان فشرده برای افرادی است که آشنایی با این برنامه ندارند،اظهار کرد: کودکان و نوجوانان رده های سنی 8 تا 15 سال می توانند در این مسابقات شرکت کنند.
وی ظرفیت ثبت نام را 200 نفر برای سطح استان بوشهر دانست و افزود: این دوره مسابقات به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در مسابقات با حضور در دوره آموزشی که قبل از مسابقات برگزار می شود با نحوه شرکت و ارسال پروژه مسابقات آشنا خواهند شد.
دراهکی با بیان اینکه علاقه مندان جهت ثبت نام به سایت آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر به آدرسb-tvto.ir مراجعه کنند،اظهار کرد: بازده ثبت نام از 29 تیر لغایت 6 مرداد ماه سال جاری است و پس از تکمیل شدن مراحل ثبت نام دوره آموزشی آنها شروع خواهد شد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری آکادمی ایران اسکرچ بوشهر برگزار می شود،اضافه کرد: پس از برگزاری مسابقات 20 نفر از برترین های این دوره انتخاب و به آنها جوائزی اهداء خواهد شد و جهت شرکت در مسابقات کشوری که بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، در چند مرحله در اردوی آماده سازی شرکت می کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/364149/آغاز-ثبت-نام-اولین-دوره-مسابقات-آنلاین-مهارت-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان-در-استان-بوشهر
بستن   چاپ