آریا بانو
10307 نفر برای خرید خودرو به ما اعتماد کرده‌اند، شما چطور؟!
يکشنبه 5 مرداد 1399 - 12:09:17
آریا بانو - بازار /در چند سال اخیر به‌خاطر افزایش قیمت خودروهای مختلف و همچنین وارد شدن خودروهای لوکس به بازار ایران، خودرو به یک کالای سرمایه‌ای و پراهمیت تبدیل شده است. بعضی افراد فقط با نیت افزایش سرمایه‌شان خودرو می‌خرند، اما اکثر مردم به دنبال یک وسیله نقلیه مناسب و سالم هستند. در هر حال خرید خودرو برای هر دو دسته دشوار است؛ اول باید خودروی مناسب خود را انتخاب کنید، سپس در سایت‌های اینترنتی یا نمایشگاه‌های ماشین جستجو کنید و در نهایت هم برای بازدید حضوری قرار بگذارید، قولنامه بنویسید و به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنید.
به‌نظرتان مرحله‌ی خاصی را در فرآیند خرید خودرو فراموش نکردیم؟!

آریا بانو


از هر 4 خودرو، 3 خودرو مشکل فنی و بدنه دارند!
افراد باهوش حتما خودرو را قبل از خرید و نوشتن قولنامه، کارشناسی می‌کنند؛ چون 75% خودروهای دست‌دوم حداقل یک مشکل فنی یا بدنه دارند که ممکن است با چشم قابل تشخیص نباشد. چنین مشکلاتی ممکن است باعث ضرر چند ده میلیون تومانی شما شود، باورش برایتان سخت است؟
به طور مثال یک پژو 207 اتوماتیک مدل 98 قیمتی حدود 260 میلیون تومان دارد، اگر کاپوت و یک گلگیر این خودرو لکه رنگ داشته باشد، قیمت آن 20 میلیون تومان کم می‌شود. و اگر شما از یک کارشناس کمک نگیرید تا با استفاده از دستگاه تست رنگ متوجه این موضوع شود، به راحتی 20 میلیون تومان ضرر می‌کنید.
به طور متوسط هر فرد باید بین 3 تا 5 بار برای بازدید مراجعه کند تا خودروی آینده خود را انتخاب کند. حال فرض کنید که بخواهید هر خودرویی که نظرتان را جلب می‌کند، جداگانه کارشناسی کرده تا ببینید آیا سالم است یا نه و این یعنی حداقل 3 بار هزینه کارشناسی پرداخت کنید.
راهی به‌نظرتان می‌رسد که هم بتوانید خودروی کارشناسی شده بخرید و هم فقط هزینه خدمات خودروی نهایی‌تان را پرداخت کنید؟

آریا بانو

همراه مکانیک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات خودرویی کشور است که کار خود را از سال 92 و با کارشناسی خودرو در محل شروع کرده است. تمام خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک به همراه گزارش کامل کارشناسی و ضمانت کارشناسی تا 7 روز به فروش می‌رسند.
این شرکت برای ثبت یک تجربه خرید آسان و بی‌دغدغه برای افرادی که زمان یا تجربه کافی برای انتخاب خودروی مناسب خود را ندارند، طرح خرید سفارشی را تدارک دیده است.
خرید خودرو در همراه مکانیک از دو روش انجام می‌شود:
خرید عمومی: با استفاده از این سرویس، خودروی کارشناسی شده از نظر فنی، بدنه و آپشن به همراه ضمانت پرداخت خسارت خریداری می‌کنید. ضمنا پیامک‌ آگهی‌های خودروهای منتخب نمایشگاه را نیز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. خرید سفارشی: در صورت استفاده از این سرویس، بهترین راهنمایی‌ها توسط مشاوران همراه مکانیک به شما داده می‌شود تا هم مقایسه خودروها برایتان آسان‌تر شود و هم یک خودرو مناسب انتخاب کنید. سپس یک مشاور فروش اختصاصی به دنبال خودروی موردنظر شما در سطح کشور می‌گردد تا بهترین مورد را برای شما پیدا کند. بعد از پیدا شدن خودرو، یک کارشناس برای بازدید و کارشناسی از آن اعزام شده و در صورت بازدید و تایید نهایی شما، خودرو به همراه ضمانت پرداخت خسارت تقدیمتان می‌شود.

آریا بانو

پس همین الان روی این لینک کلیک کنید، وارد صفحه hamrah-mechanic.com/car-buy شوید و درخواست خود را ثبت کنید. مشاوران همراه مکانیک تمام تلاش خود را می‌کنند تا تجربه خوبی را از این روش خرید جدید برای شما ثبت کنند، منتظر تماس آن‌ها باشید!
با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

http://www.banounews.ir/fa/News/364097/10307-نفر-برای-خرید-خودرو-به-ما-اعتماد-کرده‌اند،-شما-چطور؟!
بستن   چاپ