آریا بانو
جزئیات پیشنهاد میلان به بارسلونا
يکشنبه 5 مرداد 1399 - 04:27:30
آریا بانو - آخرین خبر / میلان در حال مذاکره است تا امرسون را به خدمت بگیرد اما در حال حاضر اختلاف مالی دو تیم خیلی زیاد است. واسطه های ایتالیایی با نمایندگان میلان ملاقاتی داشته اند اما به نظر می رسد که در حال حاضر روسونری ها از نظر مالی خیلی تا خواسته های بارسا فاصله دارند. البته مذاکرات برای جذب این دفاع راست در روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد.
به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای فروش امرسون مبلغی بین 30 تا 32 میلیون یورو می خواهد در حالی که میلان حاضر نیست که بیش از 20 تا 22 میلیون یورو بپردازد. البته مشکل بارسا این است که بتیس همچنان بخشی از حق انتقال امرسون را در اختیار دارد و می تواند در مورد فروش این بازیکن اعمال نظر کند. 
در حقیقت در زمانی که بارسا در سال 2019 خرید امرسون را نهایی کرد، 12 میلیون یورو هزینه کرد و قراردادی پنج ساله بست در حالی که بتیس نیز 12 میلیون یورو پرداخت و دو سال این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت گرفت. در حقیقت در حال حاضر بتیس هنوز نیمی از حق انتقال امرسون را در اختیار دارد.البته در قرارداد امرسون بندی وجود دارد که بارسلونا می تواند با پرداخت غرامت شش میلیون یورویی، بتیس را راضی کند تا قید حق و حقوق خود را بزند.
امرسون در پست دفاع راست بازی می کند که احتمال بازگشتش به ترکیب بارسلونا در فصل آینده هم وجود دارد تا به رقیب یا جانشین سمدو تبدیل شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/363864/جزئیات-پیشنهاد-میلان-به-بارسلونا
بستن   چاپ