آریا بانو
ایوان پریشیچ در یک قدمی اولدترافورد
جمعه 3 مرداد 1399 - 21:45:52
آریا بانو - ورزش 3 / بر اساس گزارشها منچستریونایتد در حال مذاکره با اینترمیلان برای خرید ایوان پریشیچ ستاره کروات این تیم است.
 ایوان پریشیچ ستاره کروات اینترمیلان که فصل جاری را به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ زده بود مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته و بر اساس اعلام رسانه های انگلیسی شیاطین سرخ در حال مذاکره با اینتر برای انتقال ستاره کراوات به اولدترافورد هستند.

آریا بانو

پریشیچ در سال 2015 به اینترمیلان پیوست ولی تابستان گذشته بعد از تنشهایی که با کادر فنی و مدیریت اینتر پیدا کرد به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. ستاره کروات به دلیل مصدومیت در بایرن هم شرایط خوبی نداشت و در این فصل تنها یازده بار در بوندس لیگا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت.
با اینکه یونایتد سال گذشته هم خواهان خرید پریشیچ بود ولی با مخالفت اینتر مواجه شد شیاطین سرخ امسال هم برای جذب او اقدام کرده اند و به نظر می‌رسد این بار اینتر حاضر است ستاره کروات 31ساله خود را به فروش برساند.
وبسایت Fichajes.com مدعی شد که شیاطین سرخ همین حالا در حال مذاکره با اینتر برای انتقال پریشیچ در فصل تابستان هستند. حتی گفته می‌شود یونایتد پیشنهاد داده که در صورت انتقال پریشیچ به اولدترافورد، الکسیس سانچس را به صورت دائمی به اینتر واگذار کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/362819/ایوان-پریشیچ-در-یک-قدمی-اولدترافورد
بستن   چاپ