آریا بانو
خوش شانسی اسکوترسواران هنگام رانش زمین ناگهانی!
پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 19:12:54
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / ویدئویی که به تازگی دوباره تبدیل به ویدئویی داغ شده است لحظه فرار چند اسکوترسوار اندونزیایی از حادثه رانش زمین را به تصویر می‌کشد. در این حادثه این اسکوترسواران که در حال عبور از یک جاده کوهپایه‌ای بودند از رانش ناگهانی زمین با خوش شانسی جان سالم بدر بردند. این ویدئو که در آوریل امسال تهیه و منتشر شده بود بار دیگر و پس از انتشار مجدد در واتس آپ تبدیل به ویدئویی داغ شد.
بنا به مترو تیوی نیوز این رانش زمین در تاریخ 9 آوریل در نزدیکی منطقه چیانگجور اندونزی رخ داد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ساختمان مجاور محل حادثه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه و فرار اسکوترسواران از مرگ را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که رانش زمین آغاز شده است دو اسکوترسوار با سرعت از محل حادثه عبور کرده و جان سالم بدر می‌برند. در ادامه و در حالی که رانش زمین شدت گرفته است ناگهان یک اسکوتورسوار از راه رسیده و برای فرار از مرگ تصمیم به تغییر مسیر خود می‌گیرد. این اسکوترسوار نیز با خوش شانسی از دفن شدن در زیر گل و لای جان سالم بدر می‌برد. با این حال اسکوتر او در زیر گل و لای دفن می‌شود.
این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 30000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آه، خدای من! فرار در آخرین لحظه! خدا رو شکر که این اسکوترسواران آسیب ندیدند.»

http://www.banounews.ir/fa/News/362163/خوش-شانسی-اسکوترسواران-هنگام-رانش-زمین-ناگهانی!
بستن   چاپ